menstruatie of innesteling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by babytjuh12, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

Sep 2, 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Help Sinds gisteren heb ik heel licht bloedverlies.
    Ik Heb gemiddeld een cyclus van 35 dagen. Eerste dag van me cyclus was 2 januari. Dus verwacht nog helemaal geen menstruatie.
    Kan het ook een innestelingsbloeding zijn?
    Helaas heb ik deze maand geen ovulatietest gebruikt om te kunnen weten wanneer me ovulatie was. Wil er niet te gek veel mee bezig zijn. Het is niet echt ongesteldheid want heb niet echt last van me buikpijn wat ik normaal wel heel erg heb.het is heel erg slijmerig met helder rood bloed.
    Ik red het makkelijk met een maandverband.

Sorry de details

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Hallo babytjuh12,

Hoe is het nu? Het kan beide zijn. Mogelijk is je menstruatie deze cyclus toch eerder dan verwacht, maar het is ook goed mogelijk dat je wat bloedverlies hebt van een innesteling. Daarnaast kan je soms ook wat bloedverlies hebben bij een ovulatie. Ik ben benieuwd!

Groetjes Monique

3. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

Sep 2, 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi monique,

Heb nu nergens geen las meer van gisteren nog klein beetje maar het is zo'n minimaal dat het geen menstruatie is.

vanmorgen toch maar ovulatietest gedaan en die is gelijk aan controle streep dus denk toch dat met ovulatie te maken heb dan.

Attached Files:

Share This Page