goedemorgen! Vanmorgen kon ik me niet langer beheersen. Ik voel me zo zwanger en was zo nieuwsgierig... Vorige week donderdag mijn eerste verse tp gehad van ivf poging 1. En zie hier het lichte streepje... Merk wel dat ik minder flabbergasted ben dan de andere keren.. Ben toch een beetje bang om al te blij te zijn door mijn geschiedenis... Jammer is dat... Ik ga straks even een kv testje doen, die zal wel duidelijker zijn dan deze... En nu in spanning afwachten op eerst de bloedtest in het zh dinsdag en dan de echo of het op de goede plek zit.. Denk dat ik daarna pas op een roze wolk kan...
Heb je geen pregnyl of ovitrelle hoeven te spuiten voor de punctie?? En was de test eergisteren ook van het action of een ander merk?
Ik heb 1 ovitrelle spuit gezet op zaterdag 15 april. Ik heb voor de zekerheid afgelopen zondag getest, ook met een actiontest, om te zien of ik niet meer vals positief zou testen, maar die was omowit. Dit is dus echt een zwangerschap, daar twijfel ik niet aan...
Dank allen! Net ook even kv testje gedaan, die vind ik toch altijd duidelijker... In het echt is hij donkerder dan op de foto! Begin het geloof ik te geloven nu