Kan de test dan ook positief zijn als je veel cola of koffie zou drinken? Ts ik hoop op een positieve test voor je!
Hahahaha vind het wel heel bijzonder. Ik heb nog wel een z&k dipstick liggen. Ik zal m eens in de koffie houden morgenochtend, zonder eerst urine.
Grappige vraag maar hopelijk toch "gewoon" zwanger! Knap dat je tot morgen kon wachten. In zou allang een tweede test hebben gedaan Duimen voor je morgen!!
Nou dames.. getest vanmorgen zonder koffie haha. Zag bij het doorlopen gelijk een streepje! Heel licht, maar met het blote oog te zien! Foto is hij denk ik te licht voor, maar zeker al donkerder dan gisteren! Vandaag is mijn nod!
hahaahaha echt heel grappig dit onderwerp hopelijk wordt je streep gauw donkerder fijne zwangerschap gewenst
Spannend zeg. Na het lezen van dit topic gisteren was ik toch wel heel benieuwd deze ochtend. Klinkt heel positief, hopelijk gaat je streepje mooi oplopen.
Kun je niet een vóór en na foto maken van je huidige test? Eerst zonder koffie en daarna met? Wie weet heb je wel de ultime manier gevonden om tuurstreepjes te verduidelijken haha
Koffie cola ranja cassis fernandes geeft allemaal een streep door de kleurstoffen die erin zitten. Daarom lees je ook wel eens dat iemand de test in de prullenbak gooide en later een streep zag.