naar het strand dit weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vroeg me af of het dit weekend een beetje weer zou zijn om naar het strand te gaan?

wie woont er aan het strand en hoe is het wee daar? en is er wat te beleven?

oh ja niet te vergeten is het wel te doen met een kleine van 10,5 maanden?

ben er wel aan toe moet ik zeggen, even lekker uitwaaien!

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik ga naar het strand ja!
    wand ik ga zaterdag ochtend half 5 vliegen naar griekenland en t is daar prachtig mooi weer.

en volgens mij kan t prima met een kleintje naar het strand toe neem windscherm of koepeltentje mee dan heb je genoeg schaduw voor je baby

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Voor gewoon lekker uitwaaien wordt het volgens mij wel lekker weer hoor. .. lekker langs de boulevard wandelen anders.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik woon in Hellevoetsluis 10 min van het strand af en wij gaan uiteraard naar het strand, nou moet ik zeggen dat wij zodra de zon schijnt wel op het strand te vinden zijn ( was er net nog ;)) Het was een beetje fris maar wel lekker.... Van het weekend word het alleen maar warmer dus ik zou gewoon gaan, ons zoontje is nu 13 maandjes en gaat ook gewoon mee, koepeltentje mee ballententje mee en voila ... :D

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Of het echt weer wordt om aan ´t strand te liggen dat weet ik niet, maar even met zand spelen en wat rondhobbelen is altijd leuk toch? En daarna lekker wat drinken op de boulevard en naar huis.
    Zelfs in de winter is er wel wat te beleven, al was het alleen al doordat er altijd wel mensen/honden rondlopen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Naar het strand kan je toch altijd?

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het word oosten wind en 22 gr dan is het prima vertoeven op het strand....lekker een deken mee..schepjes en dan tegen de duinen aan zitten....

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

je kan altijd naar het strand vind ik maar het wordt dit weekend weer super weer dus...

wij gaan naar friesland en ameland dus heerlijk!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    strand heerlijk.. ben er het weekend nog geweest..
    zelfs in de winter gaan we ; )

want ik vind inderdaad ook dat je altijd naar het strand kan ;) als het maar droog is :) zalig uitwaaien :)

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

Volgend weekend heb ik een strand-date. Picknicken in het zand met twee kids. Vera is 9 maanden en ik kan niet wachten om dat gezichtje te zien als ik haar in het zand zet :D

Deel Deze Pagina