Dames ik heb een vraagje, Ik heb gisteren mijn termijn echo gehad en heb die op dvd meegekregen. Maar ik heb gen fototje gekregen. Nou ben ik de dvd aan het bekijken en zie dat er in het menu balkje van het programa die de dvd doet afspelen een fototoestelletje staat. Nou dacht ik op die manier van de dvd een fototje te kunnen maken maar helaas dat lukt me niet :x Weet iemand van jullie hoe ik nou een foto kan maken van mijn dvdfilmpje? Het programma dat opstart zodra ik de dvd laat afspelen is power dvd 6 Iemand tips voor me Alvast bedankt Groetjes Kelly
Zelf gebruik ik altijd MWSnap. Kun je gewoon gratis downloaden. Is heel makkelijk te gebruiken (Ben niet zo handig met dat soort dingen). Anders kun je altijd printscreen gebruiken?
hij doet het nog niet hahaha, Ik heb ook al geprobeert om met het fototoestel een foto van de computer te maken maar dat is ook geen sucses. pfff ik snap het echt niet.
Hmmmm, dan zou ik het helaas ook niet weten. Als het bij mij niet lukt maak ik ook meestal een foto Bij onze dvd van de pretecho zat er een soort codec op dat je er niks vanaf kon halen. Moest dus ook foto's maken van de foto's. Misschien is dat bij juow dvd ook zo?
Als je een mooi stukje ziet de film pauze zetten, muis even uit beeld halen dan het volgende: * Knopje PrtSc SysRq (Print screen) indrukken. * Paint openen en dan plakken (Bewerken Plakken, rechtermuis of Ctrl V). * De foto selecteren. * Wat je geselecteerd hebt weer kopieren. * Nieuw afbeelding (Bestand, Nieuw) * Dan weer plakken en dan heb je de foto. * Bestand, Opslaan als.. en klaar!
ligt eraan wat voor player je hebt....ik kan gewoon op pauze drukken...en dan op snap shot....en die slaat hij dan op in mijn openbare bestanden...ik heb trouwens windows vieuwer volgens mij... succes
wat je ook kan doen is het beeld stil zetten en dan met een gewone foto toestel een foto maken van het scherm deed ik vroeger altijd
wat ook nog kan gebeuren is dat je over een hele poos een enveloppe krijgt met daarin een fotootje en de verontschuldigingen dat het fotootje nog in het apparaat zat. Hebben wij dus afgelopen week gekregen van de 20 weken echo. Gelukkig toch nog een foto dus.