Hallo dames Er zijn vast veel creatieve dames hier dus hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen Ik begin net met breien en haken en nu heb ik al veel leuke patronen gevonden die niet te moeilijk te maken moeten zijn alleen.... Ik snap die termen allemaal nog niet zo goed Heeft er iemand een tip? Een boek of website waar gewoon alle technieken uitgelegd worden? Allemaal die afkortingen en getallen.....Ik word er gek van haha Bedankt voor hulp alvast
Ik ben ook net begonnen! Ben voor de eerste steken en het opzetten een middagje bij m'n oma in de leer gegaan haha, maar ik vind het verder ook best ingewikkeld dus ik lees ff mee...
Ik heb het mezelf aangeleerd door op you tube filmpjes te bekijken. Daar leggen ze stap voor stap uit hoe de steken gedaan moeten worden. Patronen lezen wordt daar volgens mij niet uitgelegd, maar als je mee haakt met het filmpje kom je echt een heel eind
Ja heb al veel filmpjes gekeken op youtube en inmiddels al een sjaal af en bezig aan een babymutsje dus dat gaat wel lukken Alleen heb ik een heel leuk patroon gevonden voor babyschoentjes maar snap echt niets van die afkortingen... daar blijf ik een beetje hangen.
Crochet for dummies Overigens.. Je kunt de afkortingen ook hier neerzetten.. Als je weet waar de afkortingen voor staan kun je een stuk makkelijker googlen wat je precies moet doen