Willen jullie mijn kaartje beoordelen??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bullie15, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, maar ik snap er niets van,
    Kunnen jullie hem beoordelen?
    Dat zou mij erg helpen hihi:D
    My Ovulation Chart

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Ik zou zeggen dat je ei op dag 24 is geweest.. weet je zeker dat je ovu test op dag 18 knal positief was?

3. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi paprikaas,

Hij was knalpositief, maar ik twijfel ook hoor.
    Mijn cyclus is gemiddeld 33/34 dagen, dan zou het kloppen, maar volgend mijn kaartje niet inderdaad!! Ik weet nu niet waar ik vanuit moet gaan.
    Ik had eerst een andere kruis omdat ik mijn ovu test er niet op had gezet, maar nadat ik dat wel deed kreeg ik dit kruis.
    Moeilijk hoor hihi

4. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik het eigenlijk weer veranderen? Dat hij die dag 24 pakt??:(

5. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Ik zou het zo laten. als hij echt positief op dag 18 is geweest.. misschien is deze keer je cyclus langer.. zo ja dan zou ik rekening houden dat je ei ook wel eens op dag 24 kan springen ;)

6. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ok.
    Ik heb hem toch veranderd om te kijken wat hij doet, en nu geeft hij aan dat mijn ei op dag 27 gesprongen is:( Is toch vreemd???

Ik zet hem inderdaad weer terug, anders raak ik helemaal in de war en ga er gewoon vanuit dat ik vanaf donderdag mag testen/nod heb.

Dankje paprikaas!;)

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Je eisprong lijkt op dag 24 te zijn geweest, pas daarna gaat je temp omhoog.

FF is gewoon in de war omdat je niet vanaf dag 1 getempt hebt EN omdat je veel witte (= onbetrouwbare) temperaturen hebt ingevuld in het begin. En omdat je temp soms ook nog eens behoorlijk schommelt EN vanwege de + ovutest van dag 18. Je begrijpt dat het voor een computer erg moeilijk wordt zo.

Dat je dag 27 te zien krijgt als je de + ovutest weghaalt, komt waarschijnlijk doordat je na je eisprong in principe geen vruchtbaar slijm meer kunt waarnemen. Dag 25 voor vruchtbaar slijm kan theoretisch dus niet als je op dag 24 je eisprong had. En dat is het 5e probleem waar FF nu in jouw kaartje tegenaan loopt helaas.

Wat doet hij als je die test en het slijm weghaalt, dus als hij puur naar de temperatuur kijkt?

8. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gewijzigd, nu geeft hij wel dag 24 aan!!
    Wat kunnen die dipjes betekenen? Twee keer zelfs, zijn ook aardige dippen of niet?
    Kunnen jullie iets aflezen ervan? Ik heb nog niet veel verstand ervan!!
    Het zou ook betekenen dat mijn cyclus nu langer is als normaal!! ;)

9. Bullie15

Bullie15 Lid

17 jun 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Die eerste dipjes lijken een aanzet tot je eisprong omdat ze toevallig vlak ervoor zitten. Maar eigenlijk zegt het gewoon niets.

De dipjes op dag 5 zegt sowieso niets, dag 7 zou evt een innestelingsdip kunnen zijn. Maar ook deze dipjes zeggen eigenlijk niets omdat het gewoonweg niet voorspelt of je wel of niet zwanger bent. Het is een complex proces waarbij heel vaak dingen fout gaan. Naar schatting lukt ongeveer 50 % van de innestelingen las ik ergens.

11. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ingewikkeld kaartje of niet, onwijs gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina