@essje, Spannend meis! van de week knalt ie vast van je scherm af... hier gaat ie wel goed, ik heb nog geen ongi krampen dus ik zie wel hoe het loopt...
Ik hoop het Miss c, maar zie het zelf allemaal heel nuchter in, ben nog niet helemaal happy, ondanks dat m'n temp zo gestegen is.. Vorige keer ging het ook fout.. Dus ben echt heel bang dat het dat deze keer ook doet! Maar ik laat het je weten hier wel wat krampen in m'n buik als ik me inspan, en soms hele scherpe steken! Ook heel veel witte afscheiding, lijkt wel lotion (sorry voor het vieze praatje!) hoop dat die krampen en steken niets negatief zijn, heb ze ook echt alleen als ik me veel inspan, bijvoorbeeld door te tillen of tijdens schoonmaken/stofzuigen
hey lieve meiden, ik ben bang dat het hier einde verhaal is mijn temp was vanmorgen 36.50 en ik had heel licht roze verlies bij het afvegen toen heb ik mijn tempjes in gevuld op FF en die gaf mijn ei aan op dag 21 terwijl we toen niet geklust hebben (nu kan ik mezelf wel voor me kop slaan)
Goddamn nee he! Laat je FF kaartje eens zien dan? En vanaf nu alleen FF gebruiken he jij! Als je het niet begrijpt help ik je er wel mee! *knuff*
echt ik sla mezelf voor me kop! Bekijk bijlage 188402 mag ik je bij deze dan ook doorgeven dat je pendel niet klopte voor me????
Ah Miss c wat balen joh! Ik had nog wel zo'n goeie hoop voor je! Hier heel slecht geslapen vanwege de storm hier vannacht, temp ook iets gedaald.. Vandaag niet getest, ik ga zondag pas weer testen, dan heb ik meer kans op duidelijkheid. Verder lijken mijn kwaaltjes zich te verplaatsen van de ochtend middag naar de vooravond avond/nacht. Ik hou jullie op de hoogte meiden
Ik zie idd ook dag 21, maar heb je misschien de dag ervoor of erna wel geklust? Want dan kan het natuurlijk alsnog heel goed! Ik ben namelijk naar alle waarschijnlijk zwanger geworden toen ik in het HOGE NOORDEN zat (buitenland) en ver weg van mijn liefste man. Succes met het wachten in ieder geval! PS Het nieuwe kaartje start vanzelf wanneer je ongesteld bent geworden.