Angel ik zie dat je zwanger bent' gefeliciteerd meid wat een goed nieuws joh! wanneer heb je je eerste echo?
ik heb geen idee, ik heb vanmorgen wel een dik uur eerder getempt omdat ik heel nodig moest plassen...
Ik ben sinds afgelopen vrijdag pas weer actie op het forum, ja even de rust opgezocht voor mezelf en dat beviel me prima! 15 november, komt al lekker dichtbij dan!
nou vorige maand gaf FF ook op dag 21 m'n ei aan, maar toen gebruikte ik geen ovu testen dus ik weet niet of mijn LF van vorige maand klopte, maar als ie wel klopte dan was het 8 dagen.
MissC, ik denk vorige maand LF van 13 dagen...heb je kaartje even teruggezocht...dan betekend het dat je over 4 dagen NOD hebt... Essie, haha goed zo, lekker voor je!
Beste dames, Ik ben nieuw hier en snap niets meer van mijn temperatuur kaartje. Klopt FF en heb ik mijn eisprong pas gehad op dag 27 of toch eerder? De link naar mijn kaartje vinden jullie hier: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Bedankt dames & veel succes met het tempen.