Drent begint nieuwe crèche: Vlinderhof

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

Drent begint nieuwe crèche: Vlinderhof

UPDATE De naam van de door de Amsterdamse zedenzaak in opspraak geraakte crèche Het Hofnarretje wordt veranderd in Vlinderhof. Drent schreef de nieuwe naam eind vorige week in bij de Kamer van Koophandel.

Wanneer de nieuwe naam wordt ingevoerd, is nog niet precies bekend.

Drent is al 22 jaar eigenaar van de crèche en blijft dat vooralsnog, aldus zijn woordvoerder. Hij is wel teruggetreden als directeur van het kinderdagverblijf. Gisteren werd bekend dat het Openbaar Ministerie (OM) opnieuw onderzoek zal doen naar de voormalige directeur. (ANP / Redactie)

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zal vast lekker storm lopen daar.....;)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ben benieuwd naar dat onderzoek naar de directeur.. ze zeggen waar rook is is vuur. hier is geen rook maar een bosbrand!

(wel fijn dat ze t ff melden. dan weet je het iig;) vlinderhof-hofnarretje.. kan gelijk van de lijst ;))

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah... krijg hier weer een naar gevoel bij !!

ik hoop toch zo dat er geen enkele ouder is die zo DOM is om hun kindje daar na de creche te doen !!!

moet er niet aan denken !!

5. Bri

Bri Niet meer actief

Volgens mij klopt hier niets van.
    Die man gaat geen nieuw kdv openen (zou volgens mij ook geen vergunning krijgen, nu er nog onderzoek loopt naar zijn functioneren) maar wil de naam van het Hofnarretje veranderen. Hij is daar nl geen actief directeur meer van, maar nog wel de eigenaar.
    Er is inmiddels een nieuwe directeur benoemd bij het Hofnarretje die er in opdracht van de gemeente (en dus niet van Drent) er samen met de leidsters weer een goed kdv van moet maken.

Overigens mag deze naam niet doorgaan, omdat er in Aalsmeer al een kdv bestond dat Vlinderhof heette en dat kdv heeft niets met Drent te maken.

Deel Deze Pagina