Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl WAT vreselijk!!!!
Oh nee he!!! Vreselijk!!! Waarom schieten die lui zichzelf niet eerst door de kop!! Bah! En dit heeftie zomaar ongestraft kunnen doen. Klootzak Sterkte voor alle nabestaanden.
Ja echt vreselijk! En idd je zult daar net je boodschapjes aan het doen zijn met je kind...brrr... Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!
Ik ben heel benieuwd naar de reden van deze laffe daad. Walgelijk zeg, dat iemand hiertoe in staat is. Al die mensen die daar gewoon toevallig liepen, zo heftig.
jeetje, das echt zoiets dat je in amerika of op tv ziet. Even dom gezegd natuurlijk, maar wel heel heftig.
Ik ben hevig geschrokken. Ik heb daar om 10 uur nog gelopen en doe normaal rond 12 uur mijn boodschapjes daar.. Ik had vrienden op bezoek, vandaar dat ik nu wat eerder was.. Ik ben er gewoon misselijk van.
Er staat op de website van het leidsche dagblad dat er in ieder geval een kind in de rug is geschoten en naar het ziekenhuis is vervoerd. Mogelijk is er ook een kind dood geschoten.
Oh man wat een zieke mensen bestaan er toch, kan echt janken om zulke dingen nu. Vooral wanneer het om kinderen gaat, je moet er toch niet aan denken dat jij daar net loopt met je kindjes.. echt gewoon vreselijk.
Echt horror dit. Wij zijn daar weleens gaan winkelen. Je zal maar net vandaag het plan hebben gehad om die kant leuk op te gaan. Echt verschrikkelijk....
jeetje, wat erg van die kindjes. Begrijp mij niet verkeerd, voor elk mens is het vreselijk, maar kinderen vind ik dan altijd iets heftiger.