Dames van de pannenkoeken en poffertjes, waar zijn jullie gebleven? Ik ben een trouw fan van jullie en mis jullie verhalen en alle kennis die jullie altijd zo trouw delen. Als jullie topic is opgedoekt zou dat een groot gemis zijn voor iedereen binnen de medische maple molen! En dat meen ik echt! Kan iemand zich even melden?
Wat een waanzin!!! Wie heeft dat verzonnen? Iemand met een laag amh en vervroegde overgang, die informatie zoekt, die gaat niet kijken tussen de 'clubs', die kijkt bij vruchtbaarheidsbehandelingen! Het doel van het forum en dit topic is toch informatie en ervaringen delen? Ik snap dat het topic ook veel lief en leed deelt met wlkaar, maar dat is toch onlosmakelijk verbonden aan de maple molen? Denk dat dit een slecht idee is en dat er nu nieuwe poffers tussen wal en schip vallen
Ja ik ben het met je eens...maar ja... http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/362251-contactgroepjes-forumdeel-vruchtbaarheidsbehandelingen.html
De klets-topic's staan nog steeds onder het forumdeel Kinderwens, niet bij de algemene contact-clubs. Dus nog steeds makkelijk te vinden voor iedereen! En hier is het overzichtelijker geworden doordat de algemene vragen nu beter te vinden en te beantwoorden zijn. Het was misschien alleen handig geweest om iedereen even duidelijk te wijzen op de verhuizing, want anders weet je niet waar je moet zoeken. Succes allemaal & veel plezier met kletsen!
Ik vind het ook te idioot voor woorden. Vind het helemaal te idioot voor woorden dat we vanmorgen eerst tussen de ojeewewildeneigenlijkvolgendemaandpasmetdepilstoppenmaarikbennualzwanger,watnu-topics stonden. Maar ook de 'oplossing' waar nu voor gekozen is, is onprettig. Zou een mod de logica van deze onlogische indeling kunnen geven? Het mooie van het poffertjes topic was juist dat wij vanwege een vruchtbaarheidsproblematiek, de vervroegde overgang, bijelkaar zaten. Nieuwe leden met POF zijn van harte welkom om info te vragen, om mee te schrijven. Topics tussen de clubs maakt het er 'kliekjes-vormig' van, alsof meiden die nog niet meeschreven niet welkom zijn. Ik zou dan ook willen voorstellen om de nieuwe indeling, welke vast met goede bedoelingen zo gemaakt is, terug te draaien. En meiden met vervroegde overgang weer gewoon een plekje tussen vruchtbaarheidsbehandelingen neer te zetten. Ik ben namelijk niet een persoon welke in de 'MMM' zit én daarvoor 'in een club' moet functioneren. Ik wil graag met meiden welke tegen dezelfde problemen aan lopen op vruchtbaarheidsgebied, zonder dat er nieuwe POF'ers zijn welke door het kliekjesvormende gebeuren van het een club te noemen, vrezen niet welkom te zijn.
Merah ik ben oprecht ontroerd van je oproepje waar we zijn! Zo lief. Fijn dat mensen met ons meelazen en fijn dat iemand ons mist. Ik heb er zelf al meerdere pb tjes aan gewijd. Laten we hopen dat we terug mogen naar dat deel waar we thuis horen... Nogmaals: bedankt.
Ooh, ik was ons babyrinth-topic ook al kwijt! Snapte er niks van! Maar we staan dus ergens anders...hhhmmm...
Nou ja zeg! Ik was jullie (als trouwe meelezer ) ook al aan het zoeken! Ben zwaar verbaasd........... Ik heb altijd zoveel waarde gehecht aan 'mijn' eigen vertrouwde hoekje hier, en dat moet voor zoveel dames hier toch zeker ook zo zijn!! Is er al 'n modje geweest met wat logica hiervoor?
We hebben een groot aantal topics verplaatst naar een gedeelte waar wij van denken dat het beter staat. Op die manier bieden we ook een overzichtelijk forum voor iedereen. Een club hoort ook niet thuis in het normale forum, daar horen alleen vragen en antwoorden. Lotte