Beetje onzeker

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ilona23, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Maandagochtend heb ik een hele vreemde test met pennenstreepje gehad. Negatief dacht ik.
    Gisterenavond met dezelfde test getest, leek een streepje te zien.

Vannochtend getest met clearbleu + en er verscheen binnen de tijd een plusje. Wel vaag maar met het blote oog te zien.

Ook maar snel 2 testen van trekpleister ( 2v5 ) gebruikt en ook hier verschijnt binnen 2 minuten een vaag, maar duidelijk streepje.

Ik kan helaas geen foto toevoegen omdat het kabeltje van de camera nog bij mijn moeder ligt. Maar hoe groot is de kans dat dit indroogstreepjes zijn...Ben namelijk niet echt zeker, met al die verhalen over " valse " uitslagen.

dit is ronde 10, al mijn cyclussen bestonden uit 30 dagen. Behalve de laatste cyclus, die was 28 dagen.

Dus ik verwacht mijn nod vrijdag of zondag.

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Het kan een indroog streepje zijn als je de uitslag buiten de tijd van de test hebt bekeken.

Heb je het binnen de tijd gedaan is hij dus positief!

3. Female

Female Niet meer actief

Hey Ilona,

Nou dit klinkt wel positief hoor!
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! :)

4. Female

Female Niet meer actief

PS Denk dat het gewoon zo licht test omdat het nog wat vroeg is,
    Maar streep is streep hoor! (als ie op de goede plek staat en binnen de tijd verschijnt :))

5. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zou als ik jou was er nog een CB digital met indicator tegenaan gooien voor de zekerheid.
    Maar als al die testjes toch binnnen de tijd een streepje laten zien feliciteer ik je ook alvast voorzichtig :)

6. Ilona23

Ilona23 Actief lid

Oct 30, 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Alle streepjes verschijnen binnen de afleestijd. +/- na 1 minuut al.
    Net nog maar een keer met HTP getest waar ik gisterenavond ook mee heb getest, en binnen 2 minuten weer een blauwe streep die met het blote oog is te zien. Wel nog wat vaag hoor....Heb nog geen knaltest haha.
    Ik heb helemaal geen symptonen, dus blijf nog even onzeker.

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Zien ze er hetzelfde uit als mijn testjes..kijk in mijn album...

Share This Page