Ervaring gezocht: gevoeligheid van ovulatietest sensitest vs kruidvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door loesje6, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Zijn er hier dames die beide merken hebben geprobeerd? Dus sensitest en kruidvat. Welke test is gevoeliger? Of zijn ze beiden even gevoelig?
    Met sensitest is hij bij mij spierwit en pas vlak voor Lh piek krijg ik een licht streepje en dan tijdens lh heel donker. Nu heb ik een keer die van kruidvat gekocht en nu begint het al met een licht streepje...
    Zijn deze testen gevoeliger?? Of komt mijn ei eerder??
    Dat is de reden dat ik het vraag.
    Ik zou graag ervaringen willen horen van meiden die beide testen hebben gebruikt.

X

2. dottielola

12 apr 2013
    60
    3
    0
    NULL
    NULL
    Blijf maar van de kv ovulatietesten weg, geen touw aan vast te knopen.
    Pak dus maar de andere.
    je zal trouwens een beetje moeten zoeken.
    beste zijn de degitale, maar duuuuuuuur he?
    Je kan wel de goedkope gebruiken en als je dicht zit voor de zekerheid een digitale doen, dat is wat ik altijd doe, met een doosje doe ik dus een jaar.

3. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen kv maar wel sensitest ervaring. Ik vond ze prima werken! En goedkoop. En de volgende dag in huis.
    Bij mij waren ze ook wit en liepen ze vervolgens langzaam op tot aan mijn lh piek dan had ik een knaller, de volgende dag was ie dan ook niet meer positief. :)

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hier ook een grootverbruiker sensitest. Goede prijs en doet wat het moet doen!

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik hou niet van ovulatietesten met streepjes kan er bij mij geen touw aan vast knopen. Ik heb die van sensitest en action geprobeerd.

Ik heb nu gewoon clear blue. Een stukje duurder maar gewoon een smilie of geen smilie. Lekker duidelijk.
    Ik koop ze trouwens vaak via marktplaats. :) Je hoeft alleen bij de eerste keer een houder te hebben. Daarna kan je gewoon de staafjes op laten sturen.

6. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Dank voor jullie reacties! Geen kruidvattesten meer dus! Ik maak ze wel nog even op en ga zometeen maar weer sensitest bestellen. Niemand ervaring met beide testen?? Zodat ik weet of die kruidvattesten gevoeliger reageren dan de sensitesten?

7. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Sjd

8. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Oei ging even wat mis haha

9. dottielola

12 apr 2013
    60
    3
    0
    NULL
    NULL
    Die waren bij mij altijd positief, dus ik weet het niet, maar ik zou mijn cyclus niet verwedden op die Kv testen hoor.
    Bestel maar snel die andere van sensi, die deden het beter.
    De beste koop ik bij home and healt in engeland, gewoon met de bankkaart, en zwangerschapstestjes ook en wreed goedkoop, goedkoper dan hier. Als het deze maand niks ik koop ik er terug een 100 tal (je leest goed), voor 40 euro heb ik die hier.

10. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Die van de kruidvat heb ik nooit gebruikt, gebruikte altijd die van de action.

Afgelopen maand van een vriendin de sensitesten gekregen, en heb deze tegelijk gebruikt met die van de action en er zat werkelijk geen enkel verschil tussen.

Voormij voldoet de action dus prima. Vind midstream ook prettiger als dipsticks. Dat geklooi met een potje :D

11. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ik gebruik altijd van die witte wegwerpbekertjes van de action.

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Je hebt even een pb ;)

13. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Ik twijfelde al om over te stappen van sensitest naar action. Vind die dipstick zo vervelend! En ook verleidelijk om er even een zw test achteraan te doen!

Gaan die van de action ook langzaam omhoog?

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier goede ervaring bij eerste met sensitest
    En nu met testjezelf.nu en zwanger en kids

15. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Afgelopen maand voor het eerst met action testen geprobeerd.
    Ik heb er heel goed mijn ei mee kunnen opsporen. Goedkoop en duidelijk. En na 1 ronde met die testen ben ik nu zwanger ☺

Deel Deze Pagina