zo zou ik ook idd zeggen een bloedblaar. maar dat voel je wel op dat moment. ik duim ook voor jou. ik mag om 9 uur al. alleen heb ik alweer niet zo vertrouwen in mn huisarts. degene die ik normaal heb is helaas met vakantie. ik ga ook heel hard voor jou duimen meid
Ik snap dat vrijdag laat voelt, maar voor het plekje kan het geen kwaad. Wees niet bang en blijf rationeel denken. Je weet gewoon nog niets op het moment. Succes vrijdag!
Idd ff naar de ha. Lijkt op een grillig moedervlekje? Vrijdag al ha, mooi! Ik heb zelf ook steeds wat nieuwe moedervlekjes. Dus het kan niks zijn maar ff laten checken lijkt me wijs
Lijkt idd op een bloeduitstorting, ma wacht ff tot vrijdag en idd niet op google kijken hihi. Dat andere plekje ( weet niet meer van wie) lijkt op een puist die indroogt..?! Ik heb dit ook op mijn billen en als ze in gaan drogen zien ze er hetzelfde uit ma ook voor jou gewoon ff rustig af wachten tot vrijdag. Snap dat jullie t eng vinden ma je kuny nu toch niks doen. Laten jullie weten wat de ha heeft gezegt?
ik was dat haha. ja het was eerst een puist volgens mij ( ik check niet heel de dag mn lichaam gelukkig) maar het zit er echt al paar weken. duurde dat bij jou ook zolang?
Dat ziet eruit als een schimmelplekje, 99% zeker. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Kan je gewoon een zalfje voor halen bij de apotheek of drogist, dan is het met een paar dagen minder / zo goed als weg. Doorsmeren tot het helemaal weg is. Handen wassen nadat je eraan hebt gezeten. Het is namelijk erg besmettelijk. Ik kreeg het bijv. via mijn cavia's, die het weer hadden gekregen van besmet hooi.
Als je dokter je gaat uitlachen dan heb je wel een hele stomme dokter! Lijkt mij niet dat hij/zij dat zal doen. Je bent zelf toch geen arts, weet jij veel wat het is. De eerste keer dat ik zo'n plekje had ben ik er ook mee naar de dokter geweest. Daarna herkende ik het dus ben ik gewoon zelf een zalfje gaan halen zonder tussenkomst van de dokter. Bovendien kan ik het ook fout hebben niemand kan hier diagnosticeren via het forum, sowieso ben ik geen arts. Het lijkt alleen wel heeeeeeeel erg op wat ik had. Dus volgens mij hoef je je niet zorgen te maken of het ernstig is.
Ik moet morgenvroeg naar dokter voor moedervlekken. Zat ook vreselijk te twijfelen of hij me geen zeurpiet zou vinden... Maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Het is waarschijnlijk niets maar ik wil er nog wat langer voor mijn zoontje en man zijn.. (mijn ex heeft dus wel dodelijke huidkanker door een stom vlekje op zn rug dus dat zet je wel aan het denken. > niet om je bang te maken maar gewoon goed dat je het laat checken)
@ angel1980 ik vind het er niet zo vreemd uit zien hoor. Je zei dat het er al langer zit maar dat je het idee hebt dat het veranderd? Was het voorheen kleiner? Komt er ook bloed uit het plekje?
Ik ben vorige week naar de ha geweest voor een raar plekje bij mijn neus. Ben doorgestuurd naar de dermatoloog. Daar ben ik maandag geweest en die heeft een biopt genomen en laat het onderzoeken. Gewoon voor de zekerheid, maar maak me best zorgen. Ze dacht zelf aan een talgklier, maar wist het niet 100% zeker. Over twee weken krijg ik de uitslag. Brrrr.... Maar gewoon naar de ha gaan dus. Better safe than sorry!
Fijn om te horen dat jij het niet vreemd vind. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet hoe het eruit heeft gezien, maar ik meen dat er al wel wat zat, maar niet zo opvallend als dit. Nu is het ook niet een plek die snel ziet ( achter/onderkant arm), dus ik weet het niet. Geen bloed gezien, dus nee. Toch een beetje mijn nieuwsgierigheid, wat maakt dat je het er niet vreemd vind uitzien?
Een collega van me heeft al 2 x een vreemde moedervlek die aan het veranderen was weg laten halen en op kweek laten zetten. Beide keren was er niks aan de hand.
Ik kan de kleur niet goed zien, het lijkt een soort van moedervlek. Die heb je natuurlijk in allerlei soorten kleuren en maten en zijn meestal onschuldig. Wel is het goed dat als ze veranderen van grootte, kleur of vorm er je huisarts naar te laten kijken. Succes en maak je niet te druk.
ik ben ii al vanmorgen geweest. dokter vond het ook een raar plekje zei hij. ik denk niet meteen iets verontrustends hoor zei hij ( maar kan hij ook ter geruststelling zeggen natuurlijk) hij heeft er een hapje van genomen en nu is het opgestuurd. kan 13 mei om de uitslag. bah..... maar beetje afleiding zoeken komende tijd.