goeiemorgen dames..... voor degene die benieuwd zijn... ik zou vanmorgen om half 9 een afspraak hebben voor de uitslag van mijn rare plekje op mn been. ik heb eerst es gebeld om 8 uur of het er al wel was want dacht anders ga ik mooi voor niks. en er was nog geen uitslag binnen dus nu bellen ze als het goed is als hij binnenkomt. pffff ellendig hoor dat wachten. ben deze anderhalve week goed doorgekomen trouwens maar wil het nu wel weten. hou jullie op de hoogte
Ik heb ook een vorm van huidkanker, voornamelijk zijn het basaalcelcarcinomen. Er zijn nu meerdere plekjes weggehaald, 1 op m`n bovenbeen, 1 op m`n borst. Ik moet nu in september terugkomen voor een extra vriesbehandeling. Ik heb ook heel veel moedervlekken en op mijn rug hele grote. Het zit in de familie, oma van moeders kant had het, wel ouderdomsversie, en oom aan vaders kant is aan de gevolgen van overleden. Ik zal altijd onder controle blijven, maar ben nu wel alerter op vreemde plekjes.
Ik ben vanmiddag ook gebeld door de dermatoloog over de uitslag van de biopt van twee weken geleden. Gelukkig geen huidkanker. Het was een talgklier of zoiets. Ben zo opgelucht! @ henkie, balen dat je uitslag er nog niet was. Succes nog even. Ik duim voor een goede uitslag!
jeetje zeg heftig! waren het net zulk soort plekjes als mijn foto? niet de foto van ts maar een pagina verder caromama@ heerlijk joh! opluchting!
Het lijkt er niet echt op, op mijn been leek het net een doorzichtige moedervlek, was rood en als je er op drukte werd het wit. Op m`n borst was het een moedervlek met een glanzend laagje er overheen. Op de site van KWF kun je er meer over lezen Basaalcelcarcinoom. Als je googled op basaalcelcarcinoom zie je foto`s, het is allemaal verschillend hoe het eruit zou kunnen zien. En er is ook een app van het KWF, huidmonitor, waarop je kunt bijhouden welke vlekjes je verontrusten en met foto`s kun je in de gaten houden of ze veranderen of niet.
daarstraks belde de assistente op.... het is geen hudkanker gelukkig!!! uit de uitslag kwam schimmelinfectie of psoriasis zei ze. ik moet nu donderdag terug komen en hoor ik verder ( meer kon ze mij uiteraard ook niet vertellen) ben erg opgelucht.... al lijkt me psoriasis ook geen pretje. maar goed we wachten het af. ben iig dankbaar dat het niks ernstigs is.
Waarom ga je vrijdag pas naar de huisarts? Het is vandaag dinsdag, dat duurt toch veel te lang? Kun je vanmiddag niet terecht, lijkt me stug dat ze tot vrijdag helemaal vol zitten....
dit is allemaal al oud nieuws ts is al twee weken geleden geweest en alles was goed. bij mij moest er een biopt gedaan worden en dat duurde anderhalve week. ik had de belangstellende beloofd ze hier op de hoogte te houden
haha oh echt? Jeetje ik moet echt vroeger naar bed geloof ik... Fijn dat alles im Grünen Bereich is ladies...