Vreemd voelen...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Brinatjuh, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Hallo alle aanstaande moeders of moeders...

ik ben sinds eind mei gestopt, en zit nu in mijn tweede ronde...
    de vorige werd ik gewoon ongesteld en voelde ik mij niet zo vreemd als nu....

ik heb nu echt last van: misselijkheid (wordt zo langzamerhand over de gehele dag verspreid....) iedere dag steeds pijnelijkere boobs, temperatuur is hoger....,ontzettend moe maar tegelijkertiijd ook weer vroeg wakker (vroeg naar bed ook...) puisten (nooit last van...ook niet met ongesteldheid...) niet tegen bijvoorbeeld ei-lucht en boter-lucht kunnen..metaalsmaak (vooral in de ochtend),krampjes,DORST!!, en mijn broek(en) zitten echt verrot en mijn buik lijkt in de avond wel een luchtballon.....

zo dat zijn er wel genoeg denk ik hahaha:D

morgen is mijn nod en ik hoop zo dat het ook een nod blijft...maar zit ik mijzelf nu gek te maken of ben ik gewoon zwanger;):( normaal heb ik krampjes tijdens mijn ongesteldheid, en normaal heb ik een chocola verslaving maar nu helemaal niet......;)

ik weet het echt niet (zeker...)

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Je zou zwanger kunnen zijn, maar weet wel dat je lichaam je afschuwelijk voor de gek kan houden. Want wat jij nu zegt heb ik een paar weken terug last van gehad en ik ben gewoon ongesteld geworden.

Dus het zou kunnen, maar ik zou er maar niet vanuit gaan dadelijk wordt je teleurgesteld en komt de klap des te harder aan. Ik hoop wel voor je dat het zo is! :D

ik had ook een keer onverwachts puistjes, ben ik nog een test voor gaan halen ook :p toen was hij ook negatief, laat ik maar zeggen het kán maar het zou ook niet kunnen ;)

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,964
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Het is elke keer weer spannend. Je hebt inderdaad zwangerschapssymptonen, maar die heb ik ook wel eens gehad en toen bleek het toch loos alarm. Ik duim voor je dat het raak is!

4. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    Ja i know....wat is je lichaam toch raar;)....maar goed ik wacht af...als ik morgen mijn nod hou weet ik genoeg;)....en dan dinsdag testen......samen met manlief:D

5. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Spannend! Knap dat je tot dinsdag kan wachten met testen. Ik ben zo'n ongeduldig type :).

Maar inderdaad ik denk dat we allemaal al meegemaakt hebben dat we ons echt zwanger voelde met alle klachten die daarbij kunnen horen en dat we toch gewoon ongesteld werden. Maar we duimen voor je voor dinsdag!!

6. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    Ik ben nog steeds niet ongesteld...en heb wel al (sinds gisteren voornamelijk) last van krampjes aan de rechterkant en volgens mij ook bij mijn baarmoeder....zo irritant maar ook zow spannend :$

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik zou een testje wagen als ik jou was:D. Ik herken jou "klachten" heel erg met die van mij en zie mijn banner:p

8. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    tja....ik durf ook niet zo goed...maar manlief zegt al een week dat het zo is, en hij heeft het bij meerdere mensen goed geraden, die wisten het dan zelf net 1 dag:D...misschien morgen toch maar een test...en anders mijn geduld op de proef stellen haha;)

Gefelicteerd trouwens met je zwangerschap!!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Zou ook gewoon een testje wagen.

Maar over dat goed raden, daar is mijn schoonvader ook een ster in.
    Ook bij mijn schoonzus, terwijl zij het net zelf pas wist.
    Maar bij mij zit ie al 2 keer fout.
    Een keer toen ik nog gewoon aan de pil was, dacht ie dat ik zwanger was omdat ik zo straalde.
    En laatst ook weer, terwijl ik juist net ongesteld was geweest!
    Dus zou daar ook niet te veel aan vastklampen hihi

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hoessie nu , heb je al een testje gedaan ??

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey Brinatjuh,

Al een testje gedaan?:D Ben wel nieuwsgierig of je posi getest hebt:p.

Bij mij had me schoonmoeder iets door. Toen ik het zelf nog niet eens wist hihi. Ze is namelijk kapster en ga dus ook regelmatig bij haar langs om mijn punten te laten knippen. Tot ze op een gegeven moment zei: Nou Mariel sinds wanneer heb jij zo'n dikke bos haar? daar hebben normaal zwangere vrouwen last van. En ik nog tegen haar zeggen dat ik van niks wist tot die zondag dus:p.

12. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ja ik ben ook benieuwd!!

13. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    in nederland
    Helaas.....toch zondag ongesteld geworden:x....dus we blijven gewoon vrolijk doorklussen:D.....weet nu wel dat je lichaam rare dingen kan doen met je......8) maarre bedankt voor de nieuwschierig heid:)

14. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    he balen meis. En tsja je lichaam kan je goed in de maling nemen (helaas).
    Succes de komende ronde!!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is balen hoor!
    Het kan ook zijn dat je deze symtomen krijgt als je een eisprong gehad hebt.............dat is ook heel positief :)
    Sterkte en ik hoop dat het jullie snel gaat lukken

16. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik wens je heel veel succes toe dinsdag
    dat je dat kunt volhouden !
    ik moest altijd per direct testen :D