Bleeeh

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door penelopea, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    he meiden,

ik ben morgen 15 weken zwanger. Ik heb de hele zwangerschap al last van kwaaltjes, veel misselijk en zo. Ik hoefde gelukkig niet te braken. Vorige week voelde ik me steeds beter, maar deze week is echt weer slecht. Ik ben echt zoo beroerd, ik moet nu dus ook echt overgeven, houd weinig eten binnen, en heb al helemaal geen zin in eten.
    Ik dacht misschien griep, maar temp is normaal, en verder heb ik ook niet echt ergens last van.
    Zijn er meer meiden die rond deze tijd beroerder werden in plaats van beter? Ik maak me toch wel een klein beetje zorgen:(

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

He hallo
    Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger vorige week weer een echo gehad alles wa goed. alleen ik dacht dat ik het ergste wel gehad had alleen sinds ruim een week voel ik me zo beroerd van s'morgens vroet tot s'avonds laat ben ik zo ziek als een hond en helaas niet overgeven maar met alles zit ik er tegen aan.
    Heb nergens zin in en alles stinkt en het ergste ik ben zo moe.

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    probeer toch te eten meid, heb je al een crackertje geprobeert voor smorgens, vaak voel je je ook beroerd omdat je niks eet, maar tegenstrijdig genoeg kun je ook nog eens niet eten.

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    ja ik eet wel een beetje, maar het punt is dat ik al beroerd word als ik het zie :(
    Ik prop alles naar binnen wat erin wil, maar het schiet niet op zo. Ik voel gewoon dat ik geen energie meer heb, alles gaat naar de baby. Ik maak me ook zorgen dat ik niet genoeg eet en of babe wel genoeg binnenkrijgt.

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik voel me ook nog steeds niet fantastich er zijn dagen bij waar ik me goed bij voel, maar demeeste ook nog misselijk,overgeven, moe, last van me spieren.. is da ok een ZW kwaal?en hoofdpijn.

6. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    He Penelopea,

Ik ben nog maar 6 week en 3 dagen zwanger maar ook ik ben hondsberoerd, en ik hoop dat het wanneer ik wat dichter bij de 3 maand kom beter gaat, maar mijn schoonzus was 9 maanden lang ziek, dus ja op zich niks om zorgen over te maken maar wel ontzettend rot, sommige vrouwen zijn gewoon 9 maanden ziek.. En ja dat vreet aan je energie, maar die kleine krijgt wel genoeg binnen want die begint wel aan jouw reserves alleen voor jezelf moet je wel wat zien binnen te houden.. Bij mij helpt melk en/of karnemelk de boel kalm te houden en voor de rest beschuit en crackers gewoon wat licht verteerbaar is.. En probeer soep dan krijg je vocht en wat voedingstoffen binnen... Maar maak je geen zorgen over de baby die krijgt zijn voeding wel meid..

Liefs

7. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    @Scheetjuh, ja hoofdpijn hoort er ook bij dat kun je krijgen van je ineens stijgende hormoonspiegel, dat gaat dan zo hard dat je er knallende hoofdpijn van krijgt of duizelig..

8. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou vandaag eindelijk een iets betere dag. Ik ben echt aan het stouwen met eten, en dat gaat nu redelijk. Toch wel lastig hoor :(
    eerst zei iedereen tegen me, ach meid dat is na 12 weken wel over. Nu zeggen ze: ach joh, na de 16e week word het minder hahahaha.

9. Klaske1986

4 jul 2009
    84
    1
    0
    huismama
    haha jah wordt gewoon ff 4 week opgeschoven.. Ach jah je kan er niks van zeggen wanneer het overgaat, maar als ik jouw was zou ik me nou ook weer niet volstouwen haha dat werkt vaak ook weer averechts, ach je moet ook doen waar je je het beste bij voelt toch.. hopelijk voel je weer wat beter meid, want het is niks aan...

Liefs

Deel Deze Pagina