Hallo iedereen, Deze maand ben ik begonnen met tarwekiemolie en granaatappelsap. Ik heb een cyclus duur van 28/29 .Ik zit nu op dag 23 en had gisteren krampen/ steekjes in mn baarmoeder (heel even). gisteravond een druppeltje bruinverlies en vanochtend een klodder bruin/roze/wit verlies. Momenteel nu even niks meer. Kan dit een innesteling zijn ? Ik heb normaal 2/3 dagen voor menstruatie donker bruine afscheiding maar dit is toch wel anders van kleur en moet pas volgende week ongesteld worden. Mijn tepels staan overigens in de fik ..zo voelt het. Kan er niet op liggen etc. Hoe uitte zich bij jullie de innesteling? Stel dat het een innesteling is kan ik de tarwekiemolie door gebruiken?
Bloedverlies komt vaker niet dan wel voor bij de innesteling. Heb beide keren niks gemerkt van de innesteling. Hoop voor je dat het wel raak is deze ronde, succes met afwachten!
Ik heb de innesteling van mij vanaf 6 dpo wel heel duidelijk gevoeld, als een soort constante druk heel laag in mijn onderbuik. Een beetje zoals gas in je darmen, maar dan een aantal uur achter elkaar op dezelfde plek zonder dat het verplaatst. Duurde een paar dagen. Daarom ben ik ook direct gaan testen, omdat het anders was dan anders. Heb vanaf 7 dpo indroogstreepjes gekregen op kv2v5 testen en vanaf 9 dpo streepje dat er binnen de tijd kwam. Succes!
Bedankt voor de reactie's! Ik denk dat iedereen de innesteling weer anders ervaart. Het is afwachten... Bedankt
Er komt bij een innesteling vaker niet dan wel bloed. Het blijft lastig en hoe moeilijk ook, je zou toch echt nog even geduld moeten hebben. Oh en de tarwekiemolie doorslikken kan geen kwaad!
Nja het is geen rood bloed. Ik heb 25nov mijn eisprong gehad. 30 nov voelde ik s'ochtends heel even wat krampen. De volgende dag bruinverlies en nu ook nog een beetje. Was dus op 6dpo. Mjaa moet pas eind volgende week ongesteld worden. Idd gewoon afwachten maar vind het wat vreemd. Oke top dat ik de tarwekiemolie kan door gebruiken !
Ik vrees dat je echt gewoon moet afwachten. Tarwekiemolie gebruik ik sinds een aantal maanden en mijn bms is steeds goed. Tóch zegt mijn gevoel dat de boel misschien wel té goed doorbloed was afgelopen ronde, waardoor ik vanaf 3 dpo bloedverlies heb gekregen en gehouden. Ik weet niet of het mee speelt, maar deze ronde gebruik ik dus juist géén tarwekiemolie.
Het kan! Maar het hoeft niet, is natuurlijk niet echt te beantwoorden. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel de krampjes gevoelt 2 dagen lang en 2 dagen daarna positief getest. Toen geen bloedverlies. Dit keer ook weer krampjes en dit keer wel bruin/roze slijm en 2 dagen later weer positief getest. Als dit een innesteling was dan kun je over 2 dagen testen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het kan idd zoveel betekenen. Ik hoef pas eind volgende week ongesteld te worden.. is het dan niet te vroeg om over 2 dagen al te testen?
Hoi Lindsey, Ik ervaar nu ongeveer precies hetzelfde! Gemiddelde cyclus is 27/28. Deze ronde (10) op dag 16/17 eisprong en op dag 20 roodverlies en buikkrampjes - voelt ongesteld. Op dag 22 en 23 (vandaag) weer roze afscheiding. Ben dit niet gewent! Ik vraag me af of ik nu gewoon heel vroeg ongesteld ben geworden of dat ik blij mag worden.... Waarom slik je tarwekiemolie? Ik wil er misschien ook mee beginnen om mijn luteale fase te verlengen. Wanneer wil je gaan testen?
Oke spannend! Het kan idd een innestelingsbloeding zijn. Ik vermoed bij mij dat gewoon mijn menstruatie eraan komt .Heb nu nog steeds bruinverlies.. Dat zou betekenen dat ik 1 week eerder ongesteld ben geworden. Ik heb geen idee of dit door de tarwekiemolie komt maar ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik slik tarwekiemolie voor een betere doorbloeding. Je kan aan het begin van je cyclus beginnen met tarwekiemolie maar ook gelijk na je eisprong. Ik heb het laatste gedaan. Succes!
Ik had ook een cyclus van gemiddeld 28 en had op cyclusdag 23 driemaal een veeg roze afscheiding. Bij mij was dit een teken van de innesteling, want heb gister en vandaag positief getest! (Cyclusdag 29&30). Overigens heb ik toen verschillende dingen over innestelingsbloedingen gelezen. Bij de een is dit roze, bij de ander bruin en weer anderen hebben echt een dag bloedverlies. Maar het blijft moeilijk te zeggen! Hopelijk geldt hetzelfde voor jullie!
Niet als het van een innesteling is geweest. Dan kun je 2-3 dagen na innesteling al positief testen. Ik wist bij mijn vorige zwangerschap namelijk nog niet mijn cyclus dus hielt gewoon de 28 dagen aan die ik gewend was. Toen ik dat allemaal voelde duurde het ook nog een week voor ik dacht ongesteld te moeten worden. Ik verwachtte 6 maart ongi te worden maar op 1 maart heb ik toen al positief getest. Achteraf had ik een veel kortere cyclus die keer, maar ik was ook net gestopt met de pil dus dat was niet zo gek. Succes!
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Vorige week maandag/dinsdag m'n eisprong gehad (heel goed gevoelt) en sinds twee dagen wat krampjes rechts en ook in mn lies.. Moet pas volgende week dinsdag ongi worden maar heb al twee dagen minimale afscheiding (helder maar beetje rozig/bruin, sorry voor details) Zou dit ook een innesteling kunnen zijn??
Het voelen van je eisprong is niet echt betrouwbaar omdat je meestal niet je eisprong zelf voelt maar de laatste groeispurt. Wat betreft de afscheiding, het kan een innestelingsbloeding zijn. Dit komt alleen niet zo heel vaak voor. Ik denk eerder dat het nog komt van je eisprong.