Een vrouwen lichaam is iets aparts! Rond je eisprong en menstruatie zet je ook vaak wat op. Meestal 's avonds. Veel dingen zijn makkelijk te verklaren maar hebben niet direct iets te maken met een zwangerschap. Ik zou er niet teveel mee bezig zijn als ik jou was. T komt zoals het komt! En ik weet als geen ander dat het moeilijk is, maar je maakt jezelf stapel gek zo! Hup die test weg mikken, t weekend gezellig maken met je man en dan zie je volgende week wel weer verder
ik lijk ook wel wat te zien op je 2e test. maar zoals al gezegd, wacht het even af nog. laat tussen 2 testen beter minimaal 2 dagen, mocht er wat zijn dan zie je het vanzelf
Oke ik wil mezelf niet onnodig gek maken maar heb hem iets beter op de foto gekregen. Dit is hoe ik hem zie.. Is dit nou een indroger of niet?
indroger of niet kan ik niet beoordelen maar had na 5min precies zo'n streep en dat bleek dus 'raak' te zijn
Echt? Ow toch nog een beetje hoop dan!je leest net zoveel verhalen dat het dan raak was als verhalen dat ze dan niet zwanger waren. Haaat dit. Heb ik eindelijk een streepje, weet ik het nog niet!
Ik heb dit ook gehad. Met een paar druppels water werd die test licht positief en paar dagen later kwam gewoon mijn NOD. Over 2 dagen nog een keer testen. Dan hopen dat je binnen die 5 minuten een streep ziet.
Ik heb dit ook gehad met meerdere kv testen en die bleken vals positief te zijn Geen idee wat er met die testen is de laatste tijd, maar ik lees het hier vaker... Ik hoop voor je dat je over een paar dagen wel een duidelijke test hebt, want ik weet hoe zenuwslopend dit is! Ik ga alvast duimen
Het streepje stond er na 5 minuten al alleen hij werd steeds duidelijker.. Ja ik geloof het ook niet hoor maar dat die roze is vind ik dan wel raar!
Flauwekul van Google hoor... een zwangerschapstest pikt wel degelijk een eisprong op. Ga maar eens goed rondkijken op dit forum, dan zie je daar veel te veel daardwerkelijke voorbeelden van.
Ik heb ook vals positief getest met kv2v5. Zag er hetzelfde uit als deze. Je kan het over 2 dagen nog eens proberen als je zwanger bent zou de streep echt duidelijker moeten zijn dan. Succes
Ik heb vorige ronde 4 positieve kv2v5 zwangerschapstesten gehad rond mijn eisprong.. het kan dus echt!
Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Op de 2e foto zie ik een streepje. Ik had een paar maanden terug zo'n zelfde positieve test net voor mijn eisprong. Met de 2 voor 5 van Kruidvat.