Ik weet t niet meer , Vanochtend knal ovutest. ...maar nu vanavond is hij al iets minder, nog wel duidelijk maar niet zo als vanochtend. dus is mn ei dan al gesprongen en kan hij nog bevrucht worden als er vanavond wordt geklust? Aangezien hij afneemt is er dan nog een kans? Ze zeggen 12 tot 24 uur na een positieve ovu dat je ei springt maar als je ovutest afneemt is hij al gesprongen? We gaan het natuurlijk gezellig maken maar is denkans voorbij? Weet t nie haha ben verleerd
Kan nog prima hoor. Je ei springt binnen 24 tot 48 uur na een positieve ovulatietest. Bij mijn laatste positieve ovulatietest deden we het een dag later en toch was ik zwanger. (werd een bbz maar dat heeft er niets mee te maken) Veel plezier vanavond
Was de ochtend test met je eerste ochtendurine?? Overigens springt je ei binnen 2 dagen na de ovulatietest. Bij vanavond klussen ben je zeker nog op tijd hoor Have fun.
Maar als die avond de test al minder wordt en de dag erna helemaaal dan betekend dat dus niet dat t gisteravond te laat was? Dachten dat namelijk zodra je test weer afneemt de sprong is gemaakt ?
Nee dat betekent alleen dat je lh piek is geweest. Vanaf de start vd piek springt je ei binnen 48 uur daarna
Ow echt!?? Ja kun je nagaan na 3 zwangerschappen dat ik altijd dacht zodra de test vaag werdt t voorbij was.....hahaha thanks x