Zijn er mensen die bekken instabiliteit hebben maar nog niet zwanger zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anita85, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    hallo klus dames,

ik vroeg me af of hier meiden zijn die ook last hebben van bekken instabiliteit en nog niet zwanger zijn? Maar ook meiden die tijdens de zwangerschap bekkeninstabiliteit hebben zijn welkom. Ik heb zelf al 4 jaar een vrij heftige vorm. Veel dingen kan ik niet. Boodschappen doen is voor mij al een hele opgave.
    Oftewel ik zoek bondgenoten........

Tot snel

liefs 'Nita

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    dat is best heftig zeg.

waar komt de bi bij jou door?

ik heb zelf tijdens mn zwangerschap behoorlijke bi gehad (begon met 13weken) en ik ben er nog steeds biet helemaal vanaf.

de ene keer gaat het heel goed en kan ik alles en de volgende dag is eigenlijk alles teveel.

ik merk bij mezelf dat het hormonaal (of hoe je ook zegt) is.
    het is bij mij dus altijd erger als ik ongi ben.

tijdens mn zwangerschap moest ik met 28weken helaas de ziektewet in omdat ik bijna niet meer kon lopen.
    ik moest zoveel mogelijk blijven bewegen maar mocht niks forseren, als het niet ging moest ik rusten.
    best lastig als je een keer de energie hebt om de stad in te gaan en na een half uur (inclusief koffiedrinken) komt de pijn al opzetten.

ik merk het nu vooral nog als ik korte bochten moet nemen.
    ik werk in een winkel en moet dus regelmatig achter mn kassa vandaan, door een pad lopen en weer terug.
    als het dan druk is en ik let niet goed op hoe ik loop voel ik het bijna direct en heb ik weer een avond en een nacht pijn voor de boeg.

liefs doris

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    ik weet precies wat je bedoeld. En als je dan soms loopt is het net of je schaambeen kraakt.
    Bij mij is de oorzaak niet echt bekend. De manueel therapeut zeg dat het een jonge vrouwen aandoening is. 1 op de ongeveer 2000 hebben er last van!! Bof ik even zeg.
    Heb liever zo'n kans in de loterij. Hihi

Share This Page