Vreemd...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mum83, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mum83

Mum83 Actief lid

Jan 23, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb missch een rare vraag, maar missch komt het jullie bekend voor.
    In dec 2009 ben ik gestopt met de pil. Ik heb tot nu to nog een regelmatige cyclus gehad van gemiddeld 26 dagen. Voordat ik ongesteld moet worden heb ik net als eerder krampen, pijn in de benen enz. Halverwege heb ik waarschijnlijk zeker ook altijd de eisprong gevoeld. We hebben dan ook onze best gedaan om in deze periode te klussen. Maar waar ik een beetje mee zit... Sinds dat ik ben gestopt met de pil en ongesteld was had ik ongeveer 2/3 dagen niet echt bloedverlies, maar het was bruin van kleur (sorry, klinkt niet zo lekker...). En ik verloor ook helemaal niet veel terwijl ik eerder gewoon 3/4 dagen normaal bloedverlies had. Wie komt dit bekend voor? Vanmorgen was ik brood aan het eten en ik werd in één keer ook spontaan misselijk, voel me nog steeds niet echt lekker... Zal mn lichaam moeten wennen dat ik de pil niet meer slik? Ik heb vorige maand wel een test gedaan maar die was negatief wat ik ook al wel verwachtte.

2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik herken je helemaal in je verhaal. Hier ook een dag of 3 vóór het daadwerkelijke bloedverlies, bruine afscheiding. Tijdens de pil had ik dat juist af en toe midden in de maand en altijd ná mn pilbloeding.

De tweede maand na het stoppen met de pil had ik het zelfs 2 1/2 week lang (!). Denk dat het een soort opruimactie was.

Maar nu dus, net als jij, een paar dagen voor mn echte ongi. Heel veel dames hebben dat, en ik denk dat het geen kwaad kan, maar soms heb ik ook het gevoel alsof zij juist degenen zijn die wat minder vruchtbaar zijn :(... maar misschien lijkt dat alleen zo.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Maar nu heb je geen test meer gedaan? Het kan zijn dat je lichaam even niet zo lekker is of mischien wel gewoon zwanger?

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    het zou id aan de pil kunnen liggen, maar een testje kan geen kwaad.

5. Mum83

Mum83 Actief lid

Jan 23, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    In ieder geval fijn om te horen dat ik niet de enige ben :p In de tijd dat ik de pil slikte had ik na mn ongi ook wel eens een dag dat ik een beetje bruine afscheiding had, maar nu verlies ik eigenlijk amper bloed en heb wel erge bruine afscheiding tijdens de periode dat ik ongesteld ben. Het heeft nu anderhalve dag gedeurd en is het over zeg maar... Ik ga morgenvroeg voor de zekerheid maar eens een test doen ;)
    Ik heb ongeveer 12 jaar de pil geslikt en dat is natuurlijk best lang. Mn lichaam zal eerst wel moeten wennen zonder al die hormonen. Ik hoop dat het net als bij jullie snel raak is bij ons!:)

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hier is het nog steeds niet raak hoor.
    ik heb 9 jaar de pil gebruikt.
    hoop voor je dat het niet lang duurt.

7. fafa

fafa Niet meer actief

hmmm, anderhalve dag is inderdaad wel heel kort voor een ongi. testje kan geen kwaad dan.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik heb dat ook gehad in het begin, heel kort heel weinig en alleen bruin verlies. Het kan natuurlijk dat je toch zwanger bent. Bij mij was dat niet het geval maar ik was daar steeds niet van overtuigd met zo'n rare menstruatie. Ik heb toen een maandje mijn temp. bij gehouden om te kijken of ik wel een eisprong had en dat was het geval. Inmiddels zijn we een jaar verder. Mijn menstruatie is nog steeds veel minder dan vroeger maar wel twee dagen rood verlies. Ik heb me gek gezocht naar antwoorden, maar nooit echt iets heel duidelijks gevonden. Alleen wel dat het normaal is dat je menstruatie verandert en ook dat je zwanger kan raken als je menstruatie heel licht is. (niet onbelangrijk ;))

Share This Page