Gisteren zat ik in bad en ik heb al een tijdje een pijnlijke plek in mijn borst. Ik bedacht me dat dit hetzelfde gevoel was in de tijd dat ik borstvoeding gaf. Ik heb toen mijn borst gemasseerd en tot mijn verbazing kwam hier een dikkige gele vloeistof uit... Is dit vreemd, zou het dus nog een restje voeding kunnen zijn? Ik ben nu ruim 6 mnd. gestopt met borstvoeding geven. Moet ik hiermee langs de dokter gaan?
Ik zou wel even langs de huisarts gaan, ook al lijkt het niet ernstig. Misschien dat je een verstopt/ontstoken kliertje in je borst hebt? Ik weet niet of zo'n ontsteking erger zou kunnen worden, maar het kan geen kwaad om er even naar te laten kijken. Succes!
Hoi hoi, ik heb helaas geen bv gegeven maar toen mijn dochter 7 maanden was begon 1 boobie ineens te lekken maar niet bij stil gestaan toen dat dat erg kon zijn en het is ook maar eenmalig een lekboobie geweest, heb toen wel weer even goed gehuild want heb het heel erg gevonden dat ik geen bv heb gegeven.
Zou wel even langs de HA gaan.. Had twee weken geleden hetzelfde.. Pijnlijke borst en lekken.. Bleek beginnende borstontsteking te zijn terwijl ik al een paar weken gestopt was met BV>.
Hier begon het na 7 maanden ook ineens te lekken! Ik ben naar de huisarts geweest en heb bloedgeprikt op een bepaald hormoon en die was goed, zelfs aan de lage kant. Bij mij kwam het omdat ik over was gestapt op een andere (zwaardere) pil.
Ik ben niet meer aan de pil gegaan. Dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb de dokter al gebeld. Ze zij dat het wel belangrijk is dat ik langs kom. Stelt me ook niet echt gerust...