Hi, Afgelopen woensdag testte ik met een romed test heel licht positief, donderdag deed ik een clearviewtest en deze was ook heel licht positief. Nu heb ik vanmorgen weer een romed test gedaan en nu werd het streepje donkerder dan woensdag maar niet echt overtuigend. Ik hoor zo veel negatieve verhalen over deze testen, ik weet het niet meer! wat zijn jullie ervaringen? Ik hoor het graag!
maar het zijn allemaal van die vage streepjes! heb net geprobeerd een foto te plaatsen, dit lukte niet? Ben mezelf op het moment echt gek aan het maken...
Wat bedoel je met vaag precies? In de zin van: "er is zeker een streepje maar niet zo donder als de teststreep" of meer in de zin van: "staat er nu wel of geen streepje?".
'er is zeker een streepje maar niet zo donker als de teststreep' bij die van romed en bij die van clearview zien mijn vriend en ik allebei de streep maar op een foto is die niet te zien. Zulke strepen dus
Kijk, als die tests van Romed echt ZO slecht waren dat je ze absoluut niet kunt vertrouwen, dan zouden ze volgens mij niet eens verkocht mogen worden. Clearview wordt volgens mij zelfs in verschillende huisartsenpraktijken gebruikt, dus die zou je echt moeten kunnen vertrouwen. Ik denk dat het gewoon raak is, maar misschien is je eisprong later geweest dan je dacht, waardoor je HCG nu nog wat aan de lage kant is. Het feit dat je teststreep in de loop van de dagen duidelijker wordt, is echt heel positief hoor! Je test krijgt echt geen streep zonder zwangerschapshormoon, want dat heb je niet als je niet zwanger bent (ja, wel als je net een miskraam hebt gehad). Ik ben benieuwd, meid. Ik duim voor je!
Kijk maar in mijn album voor mijn Romed test en ik was echt zwanger! dus ik denk en hoop natuurlijk dat jij ook zwanger bent! succes en laat ff weten wat het is geworden natuurlijk!
dames jullie geven me weer hoop! Ik heb in juli een miskraam gehad en daarna ben ik één keer ongesteld geweest, heb dus een zeer onregelmatige cyclus. Ik weet dus ook niet waarneer mijn eisprong geweest is.Misschien heb ik wel te vroeg getest? mouschy, hoe werkt dat met die albums? Ik wil graag je test zien! judith. ja licht positief is ook zwanger maar zo licht?! ben nog al een onzekere muts! Bedankt voor jullie reacties!
Lieve mensen, sorry vind Romed testen waardeloos er zijn al zo veel verhalen die de ronde doen met veel verdriet van mensen die positief testen en vervolgens hele maal niet zwanger bleken ik zeg niet dat jij dat niet bent, maar die testen gaan gestest worden door het programma radar heb ik gehoort. Ik zelf teste ook positief 3 keer met Romed, ook een keer met claervieuw ook licht positief te noemen want hubbie zag hem ook. Claervieuw vertrouw ik wel. Die zijn goed maar er zijn voor en tegens ik ben valikant tegen de testen, ik heb ook een miskraam gehad en het heeft heel lang geduurt voordat ik duidelijkheid had over de situatie. Sorry als ik wat fel uit de hoek kom maar lees maar eens op internet. Ik heb zelf een discussie aangegaan met de verkoopster van deze testen en ik was echt niet te enige. Sorry nogmaals voor mijn verhaal en dat ik fel uit de hoek kom maar die testen zijn niet goed en iedereen heetf een eigen mening daarover en je mag het er niet mee eens zijn dat geeft niet! Dus test alsjebleift met clearvieuw of een andere test. Bij Romed moeten ze allebij even dik zijn die lijnen en echt zichtbaar. groeten jennie72
Bloemetje, Na mijn 2e miskraam was mijn cyclus ook van lsag en heeft mijn eisprong ook erg lang op zich laten wachten. Ik vermoed dat je zwanger bent, maar dat je gewoon laat je eitje hebt gehad en dat je daarom nu pas licht positief test. Test over enkele dagen gewoon nog een keer met Clear Blue digitaal, dan heb je zekerheid. Succes!
Hi, Ik heb ook al een paar keer de Romed testen geprobeerd maar die gaven altijd licht positief af terwijl ik dus niet zwanger was... daarna telkens een Kruidvat test gedaan en inderdaad niet zwanger... ik twijfelde al aan de Romed omdat de kans heel erg klein was dat ik zwanger was, maar aangezien ik om een eisprong te krijgen hormonen moet slikken die je absoluut niet mag als je zwanger bent test ik soms voor de zekerheid als mijn menstruatie niet zo veel is. Die clearview ken ik verder niet, weet dus niet of die betrouwbaar is. Lijkt me eigenlijk wel en dan ben je dus zwanger. Ik zou over een paar dagen nog eens testen, anders misschien met die digitale van Clearblue? Heb je ook geen vage streepjes, is ook wel fijn. Ik hoop in ieder geval voor je dat je zwanger bent! groetjes, Snoopy
Jennie, de reden dat ik het vraag is juist door al die verhalen, vind het dus ook niet vervelend hoe jij reageert. Ik denk dat jij ook wel begrijpt hoe onzeker ik me nu voel en vandaar ook mijn vraag. De streep van vanochtend is wel echt zichtbaar, niet zo dik als het andere streepje maar duidelijk te zien. Steeds hou ik in mijn achterhoofd als die testen echt zo slecht waren dan waren ze toch wel uit de handel genomen? Maar goed, door jou berichtje heb ik eigenlijk geen hoop meer en wacht ik het nog maar even af. Ik ga vandaag van blij naar verdrietig!
Hoi bloemetje het is niet mijn bedoeling om je verdrietig te maken maar ik herken mijn eigen onzekerheid daar door en dat was geen fijn gevoel. Pas toen ik bloed liet prikken was ik uit de onzekerheid. Lieve schat, het was echt mijn bedoeling niet om je verdrietig te maken. En nee die testen hebben ze nog niet uit de winkel gehaald wat ik niet begrijp. Ik heb zelf ook 3 keer er mee gestest wat achteraf heel dom was van mij. Ik wilde je helpen sorry het komt wel goed meisje anders vraag je om een bloedtest. nu voel ik me bezwaard. Sorry. jennie72
O wat erg en ik voel me een beetje lullig omdat ik zo lullig op jou reageerde. Ik ben kwaad op die romedtesten en vandaar dat ik misschien een beetje bot uit de hoek kwam. Jij hoeft je absoluut niet bezwaard te voelen, je vertelt toch alleen je eigen ervaringen? en daar vroeg ik om, en daar ben ik blij mee. Dus ook sorry van mijn kant als jij je bezwaard voelde! vrouwen en hun emoties en hormonen he
He meisje ik begrijp je heel goed, het komt wel goed! Laat je het ons weten? groeten jennie72 het maakt niet uit begrijpen doe ik het echt wel hoor.