de titel zegt het al. hoort de chat bij deze site? en dan gelijk een andere vraag. als iemand iets negatiefs zet op de chat of het onderwerp geloof sex politiek aansnijdt. kun je er dan ook hier op worden aan gesproken??
O, dan kan ik me voorstellen dat je die link legt. Maar zwangerschapspagina staat er dus compleet los van. Misschien is het een idee om de naam van de chat te veranderen.
Ik denk dat je op die chat vrij bent waar je het over wilt hebben... Maar als je het zeker wilt weten dan moet je het Devilschase vragen, die is beheerder van die msn...
@waardevol dat snap ik maar ik bedoel dat als ik bijvoorbeeld daar iets zeg wat buiten de regels van deze site valt. dat ik daar dan niet op aan gesproken kan worden door het beheer van hier en visa versa
Die chat staat er inderdaad los van. Er is volgens mij ook een zwangerschapspagina Hyves, die staat ook los van het forum.
Volgens mij is je vraag zo goed beantwoord. Doe ik deze weer dicht. Elmo Edit: Ik heb begrepen dat het heel duidelijk wordt aangegeven als je je aanmeld op de chat. Dus het spreekt voorzich.