Bruine afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babke, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo,

Ik heb nu en vorige cyclus wat bruine vloed en soms spots. Wat zou dit kunnen zijn? Vorige keer had ik het ook, toen ver voor mijn ei en nu zie ik ook nog geen ei komen eigenlijk. Mijn temp fluctueert nog erg en mijn baarmoedermond zit potdicht, dus het is volgens mij geen naderende eisprong.
    Ik ben gewoon benieuwd hoe dit komt. Ik heb het vorige maand pas voor het eerst gehad. Misschien dat mijn cyclus nu pas eindelijk na de nuvaring een beetje normaal wordt, dus dat dit normaal is. Voor wat betreft de onregematigheid klopt dat wel, dat was vroeger namelijk ook. Maar kan me die bruine vloed niet zo herinneren, maar ja, is ook meer dan 12 jaar terug.

Maar ben benieuwd of iemand dit herkent.

2. mamavanYannick

20 dec 2011
    53
    0
    0
    29-35-30-28-32-32-30-30-mk-31-31-32-30- (27????)
    NULL
    heb ik ook gehad ben ermee naar de ha geweest en die zei dat het een verstoorde hormoonhuishouding was en dat er daardoor een onschuldig schimmeltje was ontstaan. vervelend, meer niet. suc6 ermee

3. wuppie86

wuppie86 Actief lid

29 aug 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey.

Wanneer ben je met de nuvaring gestopt? Ik heb de nuvaring ook gehad namelijk en was er super tevreden over. Totdat ik stopte... Ik ben 1,5 jaar geleden gestopt en heb pas sinds kort een redelijk normale cyclus. Ik verloor ook ontzetten veel oud bloed. De eerste maanden zelfs gerust 7 weken achter elkaar. Volgens de huisarts was er niets aan de hand. Maar vervelend is het wel.
    Ik heb besloten om nooit meer aan de nuvaring te gaan. Ontpillen duurde mij veeel te lang.

Succes!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik ben nu 4,5 maand gestopt. Ik had de eerste maand veel ontpilverschijnselen. Daarna niet meer. Ik heb alleen sinds november pukkels op mijn haargrens. Heb echt nog nooit puisten gehad dus ik denk dat dat ook ontpillen is. Ik had vorige maand soms een druppeltje. Vandaag wat meer. Maar soms ook dagen niet.
    Ik voel ook mijn baarmoedermond dus misschien komt het daar wel van. Het valt me op dat ik het vaak heb nadat ik gecheckt heb of hij open staat. Dus misschien dat die goed doorbloed is.

5. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Babke,

Toen ik nog aan de pil was had ik ook heel veel last van bruine afscheiding. Ook heel tussen de stopweken door, ben hiermee naar HA geweest en die heeft er naar gekeken en zei mijn baarmoederslijmvlies een beetje uit mn baarmoedermond stulpt waardoor het erg gevoelig is voor bloedingen. Ook het feit dat ik aan de pil was kon een oorzaak zijn. Nu ik met de pil ben gestopt heb ik er veel minder last van, maar af en toe nog wel eens.
    Denk dat het bij jou ook wel eens zou kunnen dat je ook last hebt van uitstulpend baarmoederslijmvlies. Ook omdat je zei dat het na het voelen veel voorkomt, das namelijk typisch voor dit. HA zei dat het onschuldig is en dat het vanzelf weer kan wegtrekken. Als het niet weg trekt is het ook niet erg.
    Als je het niet vertrouwd kan je er altijd even mee naar de HA gaan, die kunnen je dit mssn wat beter uitleggen dan ik ;)

Deel Deze Pagina