Gisteren was mijn NOD. Uiteindelijk ben ik 2 maal een heel klein beetje bloed verloren in mijn maandverband, and thats it. Geen rood of bruin tijdens het afvegen. Gewoon niks. Snap er niks van, kan je zo kort ongesteld zijn ? Normaal gesproken verlies ik echt veel bloed, maar nu dus bijna niks. Heb maandag (1dag voor mijn NOD) een testje gedaan, maar die was negatief. Snap niks meer van mijn eigen lijf ! Sorry, moest het even kwijt. Groetjes, Niekie
Is dit je eerste ronde? Ik was namelijk mijn 1e ronde ook maar 1 dag een heeel klein beetje ongie... Hoort allemaal bij het ontpilen!
THX allemaal. Ik heb me al voorgenomen om morgenvroeg eerst eens mijn temp te checken en als die nog boven de 37 is, gooi ik er over een paar dagen nog maar eens een testje tegen aan. Durf er niet teveel op te hopen, is nu ronde 9 na de MK. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes, Niekie
Ik heb van anderen op dit forum begrepen dat je temp inderdaad hoog blijft als je zwanger bent. Dus ........ ik hoop dat mijn temp morgenvroeg boven de 37 is, dan is er een sprankje hoop ! Maar eerst maar even afwachten. Mijn lichaam heeft me al iets te vaak voor de gek gehouden de afgelopen maanden.