Hallo dames, Een vraagje, Ik had uitgerekend dat mijn NOD woensdag zou zijn, dit vermoeden omdat dat ik denk na mijn eisprong pijnlijke borsten te hebben. Woensdag licht bloedverlies beetje rood roze niet doorgezet. Vanochtend getest negatief. Vandaag echter ineens meer bloed ook oud bloed nu ineens weer bijna weg beetje roze nog. Pijn aan de linkerkant in mijn onderbuik dit had ik woensdag ook anders als normale menstruatie krampen. Wat kan dit zijn?
Zou idd ontpillen kunnen zijn. Heb zelf ook iedere maand steeds wat anders wat ik meestal nog nooit eerder heb gehad, dus laat ik me niet mr gek maken door mn lichaam Ik hoop natuurlijk dat t raak is voor je en zal voor je duimen
Sommige testen erg laat pas positief. Zolang je ongi wegblijft is er nog hoop ik zou persoonlijk ook van t ergste uitgaan, maar het kan natuurlijk nog alle kanten op. Ik blijf voor je duimen
het gaat af en aan hier, heel vreemd niet zo als anders. heb ook al 2 dagen migrane maar dat komt denk ik omdat het zo schommelt.
oh pfff migraine wat vervelend! misschien kan ik je een tip geven; magnesium 400 van Orthica, werkt echt heel goed tegen hoofdpijn en migraine enz!