uiteindelijk toch maar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marieke1610, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    Wij hebben na een maand of wat te wikken en wegen toch besloten om naar de dokter te gaan met ons hele zwanger willen worden verhaal.
    in november 2006 ben ik gestopt met de pil dus officieel zitten we nu al in ronde 11. maar omdat we pas in januari zijn gaan kijken hoe en wat en mn vruchtbare dagen zijn gaan bekijken tel ik pas vanaf jan.
    Maar omdat we het toch nog niet gered hebben, wil ik nu maar eens wat testen laten doen...vind het erg spannend! en ook een beetje eng....strax komt er iets raars uit, of krijg je te horen dat je nooit zwanger kan worden :( maar goed daar gaan we maar niet vanuit!

    dus maandag om 8.15 u is t zover!
    Duimen jullie voor me?

    Liefs marieke
     
  2. Niet meer actief

    heel veel succes maandag meid
    hopelijk helpt de ha jullie verder
    en raken jullie snel zwanger ;)
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik duim ook voor je. Deze stap zetten is moeilijk en je weet idd nooit wat er over je heen gaat komen..... hoeft helemaal niets 'ergs' te zijn, maar spannend blijft het wel! Succes hoor!
     
  4. dank jullie wel :D t zal allemaal vast wel goed komen :D

    liefs marieke
     
  5. marit123

    marit123 Actief lid

    2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Marieke,

    Spannend hoor! Ik ben iets langer dan jou gestopt met de pil, en een paar weken geleden naar de huisarts gegaan. Ik vond het wel een opluchting, maar ook heel spannend, wat komt er uit?
    Wij wachten nu op de uitslag van het zaadonderzoek (bibber!) en mijn eerste temp kaartje ziet er prima uit, dus daar verwacht ik geen problemen.
    Heel veel succes maandag, hoop voor je dat alles goed is!

    Marit
     
  6. spannend marit!
    hopelijk zijn de zwemmertjes goed van je mannetje!
    zal voor je duimen :D
    liefs marieke
     
  7. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    succes en ik duim voor je
     

Deel Deze Pagina