bah hier word je toch gek van

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempje55, Sep 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

pff kwil ff klagen hoor meiden haha

Ik zit in ronde 3, en als je ziet heb ik 2 mooie cyclus gehad van 22 dagen precies :D.

En nu naar 5 dagen overtijd en 2 negi testen voel ik me toch beetje down :(
    Hebben jullie het ook eens gehad?
    En ik heb gister morgen me test gedaan enw as zeer negi, waneer zal ik gaan testen denken jullie (als me ongi weg blijft)
    Ik heb rond 13 juli me spiraal verwijder. Niet dat we gelijk komen met ontpillen ;).

Voor de rest ook niet echt zwangerschapssymtonen, alleen beetje gevoelige tepels en af en toe (spelden) prikjes in me linker en rechter kant. En elke dag me tempratuur (elke dag zelfe tijdstip) rond de 37.0/37.8. Meestal heb ik 36.5

Ik wou gewoon ff klagen, en het is eruit :D
    xxxx

2. stampertje

stampertje Niet meer actief

Ik zou als ik jou was nog een paar dagen afwachten (hoe moeilijk dat ook is) en anders woensdag ofzo weer testen.

Je hoort wel vaker dat mensen pas na een week (of meer) posi testen. En geen bloed geeft moed wordt vaak gezegt.

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus deze keer langer duurt.

Succes iig.

Liefs

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Thx voor je antwoord, maar idd denk aan volgende week zaterdag of zo. En anders ff met ha overleggen.

Maar in me achterhoofdje hou ik ook wel eens aan dat het mischien een lang cyclus word :D

xxx

4. jeslin

jeslin Actief lid

Mar 19, 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    hoi,

Ik ben in januari gestopt met de pil en had ook twee keer een korte cuclus van 22 dagen,maar ik weet nog dat ik bij mijn eerste keer dat ik stopte mijn cyclus altijd tussen de 21 en 30 dagen is.
    Bij de laatse keer nu had er een tussen zitten van 25 dagen en ben ook nu uitgegaan van een cyclus die kan varieren van 21 tot 30 dagen heb ook pas na de 30 dagen een test gedaan,ik weet niet hoe andere daar over denken maar ergens is het wel logisch als je bijv. aan de pil bent heb je 21 pillen(dus 21 dagen) en dan de dagen nog dat je moet wachtte op he menstruatie en dan nog de dagen van je menstruatie ik kwam dan toch op 28 dagen uit.Dus ik denk dat je gewoon even af moet wachtte te vroeg testen bespaart je geld en een teleurstelling.
    Groetjes jeslin

5. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Hoi Bloempje,

Ik zei het in een ander topic al: wat megaspannend voor jou!
    Met die nega testen zal het wel niet te houden meer zijn...

ennu jeslin, zeker niet helemaal goed gelezen ;)

6. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Hallo Bloempje55: ja hoor: nog meer die zich herkennen in jouw verhaal! We zitten ook in het topic "Voor het eerst ECHT overtijd". Dat afwachten - geen positieve test, geen ongesteldheid - dat is echt super vervelend! Je houdt rekening met een lange cyclus, maar ondertussen is er toch dat sprnakje hoop... Inderdaad om gek van te worden!

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    1,818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha dankje wel ;)

ennuh nog steeds niet ongi ;) we wachten gewoon af haha

xxx

Share This Page