Kon het niet laten, heb vanmorgen nog een keer getest (heb gelukkig die goedkoopste testen in huis), en jawel... WEER 2 strepen!
Euh... m'n eten smaakt me niet vanmorgen, dat heb ik nog NOOIT gehad! Overigens niet misselijk ofzo. Maar goed, ik slik medicijnen (nu niet meer natuurlijk) en moet vandaag naar de dokter om deze te verlengen. Maar wat zal ik nou doen? Doen of ik gek ben en ze gewoon laten verlengen of het nu al vertellen?
GEFELICITEERD! Geweldig! Altijd vertellen tegen je dokter! Bovendien mag hij het helemaal niet doorvertellen... Handig toch? Kan je je hart luchten! Liefs, Marri
GEFELICITEERD Geniet van je zwangerschap! Je moet het wel tegen je huisarts vertellen, zo kan hij er rekening mee houden en je miss een ander medicijn voorschrijven die tijdens de zwangerschap in genomen mag worden. Succes met alles Liefs, Bianca18
Heb het inderdaad verteld, en wat tips enzo gekregen. Mag als ik ongeveer 8 weken ben een afspraak bij bij de verloskundige. Zie dan wel verder. Eerst maar es in spanning zitten en afwachten of het goed blijft gaan! Weet je wat een vriend van me vandaag mailde (die is paranormaal begaafd, zegt hij, en dat heeft hij met deze bewezen want ik heb hem in een maand 2x gezien en dat was op de fiets tegenkomen en niet eens saan kletsen!) "Als je zou zeggen, dat je in verwachting was dan zou ik niet verbaasd zijn"