Hallo dames, Ik wil graag even wat delen.. Ik ben 29 Juli gesopt met de pil en heb 2 Aug mijn ontrekkingsbloeding gehad van maar 1 dag. Ik werd 31 Aug (ongesteld??) alleen bruin bloed en dit tm 4 Aug af en toe iets rood in urine of aan tampon maar verder was het weinig. Heb toen testen gedaan die licht pos waren maar uiteindelijk toch bloed laten prikken bij HA en was neg. Het is vandaag 7 Oktober maar nog steeds niet ongesteld, ik heb paar dagen terug een test gedaan maar die was negatief. Ik snap er niks van, kan het zijn dat je een cyclus overslaat??
Klinkt alsof je lichaam druk aan het ontpillen is.. Kan wel even duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt.. Zit waarschijnlijk niks anders op dan wachten op je menstruatie..
Helaas is na de pil je cyclus niet altijd even netjes. Er zit niets anders op dan afwachten. Of als je geld er voor over hebt, ovulatietesten gebruiken. Dan kun je je eisprong opsporen. Maar dit kan ook lang duren (mijn eerste cyclus duurde 122 dagen en is mijn menstruatie uiteindelijk opgewekt met medicatie).
Ik heb de eerste maand ovulatietest gebruikt toen was de 19 Aug mijn eisprong had toen een dikke positieve ovulatietest. Afgelopen maand weer geprobeerd maar verkleurde wel iets maar na paar dagen dacht ik ik stop ermee. Wou nu eerst menstruatie afwachten inderdaad.
Ik vermoed dat jouw lichaam aan het ontpillen is. Wat je zelf al aangeeft, wacht even af tot je eerste (en tweede) echte heldere menstruatie, pas dan krijg je een helder beeld van je cyclus. Vervelend he meis? Je zou willen dat als je stopt je direct weer een normale cyclus hebt. Er zit helaas niets anders op dan afwachten
Jaa dat zou ik zeker willen dat het meteen een normale cyclus is maar niks aan te doen... Ik wacht wel gewoon af. Komt vast goed! ☺️