Afgelopen woensdag 1 okt. Had ik mijn nod. Vrijdag middag en vanmorgen testen gedaan, spierwit.. Ik had voor mijn eerste zwangerschap altijd al stipt een cyclus van 28. Na mijn bevalling via keizersnede begin januari ook weer stipt 28 dagen. Ik voel me niet zwanger, soms wel wat steekjes onderin, maar dat is ook zo weer weg.. Een tweede is hardstikke welkom, maar we zijn er nog niet bewust mee bezig, geen idee dus wanneer ik geovuleerd heb.. Tips? Word er onzeker van dat mijn lichaam niet "normaal" doet
Misschien is je eisprong deze ronde niet gesprongen en heeft je ei het later weet geprobeerd en is die toen wel gesprongen. Dan duurt je cyclus langer. Ik weet niet of je je ei hebt gevoeld?
Nee niet gevoeld.. Ik had voor mijn zwangerschap op dag 17 mn ei, en laat dat nu net een dag zijn wwarop we onveilig geklust hebben.. Maar geen idee of dat nu nog zo is na de bevalling.. Niet mee bezig geweest..
Als je de eisprong niet weet, dan weet je ook je nod niet echt zeker. Plus dat het ook best een keer langer kan zijn.
Maar het is toch raar, dat mijn cyclus eigenlijk altijd hetzelfde is vanaf het moment dat ik er bewust mee bezig ben. Na de bevalling pakt mijn lichaam het oude patroon weer op. En wijkt nu af.. Bij een onregelmatige cyclus oke... Maar wat ik schrijf zijn dus meer mijn eigen onzekerheden..
Ik had ook altijd een heel regelmatige cyclus maar opeens bleef de menstruatie uit en ik was niet zwanger. Ik wachtte en wachtte en op dag 59 testte ik positief en bleek ik toen precies 4 weken zwanger te zijn. De VK denkt dat mijn eitje niet kon springen ofzo en na een lange tijd proberen wel.
je kunt altijd een keer overslaan... plus het is en blijft een lichaam he die is niet als een computer ingeprogrammeerd helaas
Hier ook zoiets. 7 dagen overtijd, testen blijven negatief! Vanochtend de ha gebeld. Moest nog maar afwachten en tussen het testen 2 dagen laten zitten. Dus om de 3 dagen testen.. Normaal komt mijn menstruatie altijd vaste prik. Kan de klok er op gelijk zetten. Erg spannend dus momenteel
Ooh heel naar dat onzekere "gedoe" angela.. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 2 dagen na nod positief.. Ik ga er maar van uit dat hij nog komt.. Mn rooie ferrari..
Hier ook nod gehad maar negatieve test en nog geen teken van mijn menstruatie! ik wil over drie dagen weer testen als ik nog niet ongesteld ben! Zo blijft het wel spannend vindt je niet poeliwoepi?
Ik was ook een half jaar lang heel regelmatig in mijn cyclus. De laatste keer opeens 8 dagen over tijd en werd uiteindelijk toch ongesteld.
Nou ik zit ondertussen op 10 dagen over tijd en ook ik heb altijd wel redelijk stabiele cyclussen. .. Misschien dat ik n maand oversla, wordt er iig gek van! Pfff lastig....