ik dus ook, zou t nog wat uitmaken dat t na afleestijd was? Morg vroeg miss mr weer testen ( dit was vanmiddag) of nog dag langer wachten
Ik zie ook een licht streepje! Hoop voor je dat hij mooi oploopt alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
Ik ook! Nog n keer getest? Anders in t ziekenhuis vragen? Zou wat zijn zeg, de ronde voor de mmm.. Hoop dat je bespaart blijft!
Ik zie ook een streep en aangezien die kV zo langzaam opdrogen durf ik je wel voorzichtig te feliciteren !! Hopelijk loopt die mooi op !! X x
Dankjewel meiden! we zijn al gezegend met twee kinderen beide via de mmm dus dit is heel bizar hihi ga morg vroeg of overmorgen nog een doen, nogmaals dank
Ik vind hem zo duidelijk dat ie volgens mij ook na afleestijd nog gewoon geldig is hoor. Zou wel heel bijzonder zijn zeg! Ik kom morgen weer even spieken
Op je laatste test zie ik duidelijk een streepje hoefde nog niet eens in te zoomen . Wat heb je als afleestijd aangehouden?. Die kruidvat testen hebben tegenwoordig ontzettend lang nodig om te kleuren. Je kan ze gerust na een half uur nog bekijken. Spannend hopelijk snel een knaller!
Ja mr ik zie niet echt iets had heel veel gedronken en test is vies ( zwarte veeg)? ga nu proberen iets langer te wachten met nog x testen ( denk dit dit mislukt mr goed Hihi) of gewoon nog wat testen inslaan nog steeds misselijk iig