Dit weekend pas? Jij kan goed je geduld bewaren! hahaha ik hoop op een mooie knaltest voor je dit weekend
Hmm ik hou t bijna niet meer hoor dus miss straks nog even ( ben zo bang dat hij wit is, klachten verdwenen...) heb al 2 mk gehad dus hoop niet dat m'n voorgevoel klopt
Klachten die je zo vroeg wel of niet hebt zeggen echt nog helemaal niks! Ik zou gewoon wachten tot het weekend als je dat vol kunt houden. Dan is je NOD en dan zou je geen tuurstreepjes meer moeten hebben, maar gewoon een duidelijke lijn. Of ongesteld, niet leuk, maar dan scheelt je wel weer een test.
Hij is nog niet klaar met kleuren op dezr foto. Als de test een half uur oud is weer een foto maken en hier plaatsen
Nee helaas. Dat is een negatieve test (je kan ff water druppelen om de roze vloeistof weg te laten trekken). Dan was de test van eergisteren dus toch vals (zejer omdat het na afleestojd pas kwam). Of heeft hij toen pas gereageerd op je ei.
Had ook al water gedaan, hij blijft zo staan.. Die van eersgister is nog donkerder opgedroogd ( roze) vaag.. Ei lijkt me niet meer... Morg nr de apotheek de pillen halen zodat we kunnen starten met de mmm bummer
Die is niet goed doorgelopen en dus ongeldig :/ Maar misschien ff wachten tot je NOD? J hebt nu overdag getest en dan is je urine vrijwel altijd minder geconcentreerd dan 's ochtends.
Ja, ik zou ook ff morgenochtend doen meid! Of sterk zijn en je menstruatie afwachten, maar ik zou dat nu niet meer kunnen!
oow dat is balen! Hoop voor je op een mooie test morgenochtend..Of later in het geval je langer kan wachten