Hi girls, Ik ben nieuwsgierig. Zit waarschijnlijk op het wachtbankje en wil graag testjes in huis halen. Ik lees veel over beide testen (k2v5 en CB + indicator). Waar testte jullie als eerst positief mee? Los van de kosten van de testen. Thanks !
Ik had op tien dpo een licht streepje met Kruidvat maar met cb wekenindicator "niet zwanger". Op de action had ik toen ook licht streepje. Drie dagen later met cb 1-2
Dat is niet zo'n moeilijk vraag. KV reageert vanaf 8ml/U HCG en CB digital vanaf 25ml/U HCG. (CB zonder indicator vanaf 50, dus die niet kopen als je vroeg wil testen)
En ik heb alleen getest met de Kruidvat. Die gaf bij mij bij mijn eerdere zwangerschappen eerder positief dan de cb.
Eerst kv en daarna cb met indicator. Cb beetje duur om als eerste mee te testen, dus die bewaard voor de kv positief was En streepjesturen is gewoon heel leuk had nu op 12 dpo voor t eerst getest en meteen vrij duidelijke streep.
Hey taart!!!! Het gaat hier goed. We zijn het gewoon weer aan het proberen. Man heeft engelen geduld en ik niet . Maar daar moet ik maar aan wennen. Gaat het goed met jou? Schiet al op ! Lieve meiden, bedankt! Dan ga ik een stapel kruidvattestjes inslaan. Zijn die vroege zwangerschapstesten vd Kruidvat ook goed? Als in, zie je daar vroeger iets op? Klaartje863 ik verheug mij op het turen . Tegen die tijd zal ik hem posten!
Welke zijn dat? Die plus testen? Die vind ik vaak onduidelijker. Ik zou de gewone simpele kv 2v5 doen. Die zijn het gevoeligst
Kruidvat 2v5 zijn t best. Ik teste al licht positief op 7dpo!! De plustesten geven vaak een vals resultaat dus mijn advies is die nog niet te halen als je nog niet weet of je zwanger bent gezien er altijd een achtergrond streepje staat. Gewoon lekker 2v5 en dan om de dag een test dan zie je ze ook mooi oplopen. Succes!