Zoals ik al zei in het echt is de test iets duidelijker en staat er daadwerkelijk een roze streep, geen vlek.. Ik heb net een clearblue + test gedaan, ook hier staat een heel licht plusje op, maar blijft licht..iemand ervaring met de cb+ ?
De foto is wat veraf genomen. Kun je wellicht een foto maken van alleen het testvenster? Als het streepje van de CB+ even breed is als controlestreep is er kans op zwangerschap. Bij deze testen wil nogal eens een pennenstreep verschijnen namelijk.
Ik zie wel iets, maar vind hem niet positief te noemen aangezien cb dit vaker laat zien. Probeer het bij 1 merk te houden en test over 2 dagen weer Succes!
Ik zie wel iets. Maar niet heel duidelijk. Dus nog geen nee maar ook geen ja. Blijft spannend. Ben benieuwd morgen.
Zo begon mijn test ook, en een paar dagen later een duidelijke plus. Ik heb nog niet eerder valse testresultaten met deze testen gehad dus ik hoop voor je dat je over een paar dagen duidelijkheid hebt
Vanmorgen bij de dokter een negatieve test... De cb+ is tocj echt wel vrij duidelijk, cb met indicator zegt ook niet zwanger
Denk dat je toch dat de KV gelijk heeft... Plustesten zijn beetje rot dingen... moeilijk af te lezen... En aangezien het bij de huisarts ook negatief was denk ik toch dat hij negatief is
Die plustest is flink ingedroogd en dus ongeldig. Ik vind hem dus niet duidelijk positief. Ik denk niet dat je zwanger bent (helaas?).
De foto van de plustest is vrijwel direct gemaakt, waarschijnlijk door de flits oogt ie anders.. Ik moet er inderdaad vanuit gaan dat ik niet zwanger ben helaas. Bedankt voor het mee kijken allemaal X