Vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lamisha1980, Sep 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    Hoi allemaal,

Ik ben begin juli 2016 gestopt met de pil en heb na de ontrekkingsbloeding 2 keer normale menstruatie en regelmatig gehad.
    Ik was voor t laatste 3 september ongesteld geweest en dat duurde 5 dagen daarna was er niks.
    Nou op 13 september kreeg ik bruinverlies met slijm (sorry voor de details :)) en dat duurde tot zondag 18 september en daarna weer niks meer.
    Vrijdag 16 september had ik een positieve test dus smiley en 2 dikke strepen.
    Gisteren had ik pijn aan mijn rechter en linkerzijde alsof er wat ging
    barsten.
    Mijn vraag is over het bruinverlies wat zou dat kunnen zijn? En zou ik dan wel Een eisprong hebben gehad? En wanneer zou ik moeten testen?
    Bedankt voor t lezen!

2. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    hoi ik ga mijn best doen haha
    op vrijdag en eerste ovulatietest positief dan krijg je gemiddeld na 24-48 uur een eisprong (als je eitje springt). neem voor het gemak de 17e het bruinverlies van de 13e zou dan kunnen dat het nog ontpillen is? ik weet het eigenlijk niet je hebt je eisprong later gehad dus dat bruinverlies is daar niet van. de pijn die je gisteren gevoeld hebt kan ik eigenlijk ook niet verklaren een innesteling is eigenlijk veel te vroeg als je je ei op de 17e pas hebt gehad.
    wat eigenlijk de beste verklaring is dat het nog ontpillen is. ik zou denken dat je nod 1 oktober is namelijk 14 dagen na je ei op de 17e is vanaf 4 dagen daarvoor zou je kunnen testen. ik hoop voor je dat het een vroeg ei is op de 13e en dat die laat is ingenesteld gisteren maar dat is denk ik wel erg positief gedacht.
    tja toch maar wachten tot minimaal 1 oktober denk ik. veel sterkte met wachten en succes

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    mmmm wel lastig inderdaad...maar ik dacht dat je met ontpillen een onregelmatige menstruatie zou hebben en ook geen positieve testen of toch wel? want na mijn ontrekkingsbloeding een maand later kreeg ik mijn eerste echte menstruatie en een maand later mijn tweede echte menstruatie..dus eind speptember begin oktober zou ik mijn derde krijgen..maar goed zoals je zei is het dus afwachten..maar bedankt voor het mee denken!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Google eens op ovulatiebloeding.

Dat is een bloeding welke rondom je eisprong kan optreden.

Ik vermoed dan ook dat dat bruine slijmverlies een ovulatiebloeding geweest is.

5. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    ik had huisarts gebeld en gezegd dat ik van 13 september tot 18 september bruinverlies met slijm heb gehad , daarvoor niet en daarna ook niet..ze zei dat het vermoedelijk mijn vruchtbare dagen waren samen met de eisprong..wel grappig want heb het nooit bij mijn 3 zwangerschappen gehad..echt de eerste keer en vandaar zo verwarrend.
    ik weet dus niet of dat ook zo is wat de huisarts zei en of t gewoon door ontpillen komt???

6. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    ik heb je berichtje niet zo goed gelezen als ik dacht sorry als je van de 13 tot en met de 18e dit bruin verlies had en op de 16e een positieve ovutest dan kan dit wel degelijk je ovulatie zijn geweest en daardoor bruinverlies. wel gek dat je pas op de 16e een positieve ovu test hebt en het bruinverlies al op de 13e begint.

nou spannend hoor duimen draaien laat je weten hoe het afloopt?

7. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    Ik had maandag 12 september de Clearblue digitale test met dubbele hormoonindicatie gedaan en die gaf leeg rondje, 13 september gaf ie knipperende smiley, 14 september knipperende smiley en donderdag ook en op vrijdag 16 september gaf ie vaste smiley en deed ik meteen de andere ovulatietesten van action, sensitest en zwanger en kids en allen gaven dikke donkere strepen

8. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    weten jullie misschien hoeveel dpo ik nu zou moeten zijn en wanneer ik t beste kan testen? Alvast bedankt

9. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    nou op de 16e dus een vaste smiley eisprong dan ws 17e dan ben je nu dus 9 dpo meestaal kan je op 10-12 dpo testen maar dat is wel vroeg hoor bij een late innesteling test je dan negatief
    ik denk dat je nod as vrijdag of zaterdag zou moeten zijn

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,071
    15,643
    113
    Nabij Utrecht
    16e piek dan uiterlijk de 18e je eisprong en vandaag dus op 8 dpo.
    Je nod is dan dus rond 2 okt.

11. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    Dan wacht ik tot donderdag en ga ik testen met kV ., ik laat het dan wel weten..bedankt dames!

Share This Page