Pil slikken schadelijk voor vruchtje?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door anoniem1987, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    Ik ga een weekend in december op vakantie.
    Nadat ik gestopt ben met de pil (pas 2 maanden) heb ik 2 keer een cyclus gehad van 31 dagen. Maar als mijn cyclus dit keer ineens 28 dagen is word ik precies in dat weekend ongesteld. Stel dat ik deze maand (hope so) zwanger zou worden. Is het dan schadelijk voor het vruchtje als ik voor dat weekend even een weekje de pil slik en na dat weekend weer stop?
    De pil slaat snel aan bij mij dus ik weet dat ik dan niet ongesteld ga worden. Maar als het eventueel schadelijk is voor het vruchtje zie ik wel hoe het loopt. Als ik dan toch dat weekend ongesteld word is het niet anders. Maar als het totaal geen kwaad kan ben ik dan toch liever niet ongesteld.

Bedankt voor de reacties.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zou eens eerst testen voordat je weer een pil zou nemen.

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zo kort mogelijk van tevoren een test doen. Bij negatief kun je de pil even gaan slikken. Maar men zegt wel dat het beter is te stoppen met de pil als je zwanger bent.

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat zou ik absoluut niet doen!

5. anoniem1987

26 sep 2007
    31
    0
    0
    oke. Bedankt voor de reacties.
    Ik neem het dan maar eventuueel voor lief als ik toch ongesteld word.
    Liever ongesteld in dat weekend, dan eventueel zwanger en iets doen wat eventueel het vruchtje kan beschadigen.
    Want testen voor dat weekend heeft geen zin omdat dat nog veel te vroeg zou zijn, die zou dan toch negatief uitkomen.
    Bedankt.

Groetjes.

Deel Deze Pagina