Hoi, Sinds vrijdag heb ik last van volgende klachtjes - zure oprispingen -vettig haar, ook al was ik het.. içk krijg meteen weer die indruk dat het beetje vettig is, heb ook al verschillende producten uitgeprobeerd. - ik heb mijn banner op 30 dagen gezet, al dat de laatste maanden een 24-25 cyclus was - maar wat ik me vooral afvroeg : ik heb een pijn aan de zijkanten van men buik die richting zij en rug trekt, iets dat ik anders nooit heb, het lijkt wel een soort trekkerige spierpijn Weet iemand of dit met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben? Ik probeer nog niet te veel te hopen, en hou men hoofd nog even koel, maar was hier wel nieuwschierig naar alvast bedankt meiden!
Kan natuurlijk heel goed. (dat trekkerig gevoel heb ik ook al 4 weken af en aan en zwanger). Maar dan ben je op basis van een cyclus van 25 dagen, al overtijd toch? Een dag of 6? of vergis ik me. Testje? Spannend.
jah het zou goed kunnen dat ik al wat langer overtijd ben, maar hou me even op men langste cyclus om teleurstellingen te voorkomen. (al dat een 30dagen cyclus al wel enkele maanden geleden is, de laatste maanden altijd tssn 24 en 27 dagen) Ik denk dat ik (indien nog niet ongesteld) morgen of overmorgen er een testje tegenaan gooi. Van dat trekkerig gevoel in men buik heb ik echt wel veel last eigenlijk, vooral s'avonds en s'nachts, na een dagje werken dus verder geen ongi klachten, dus hopelijk blijft dit zo
Ik ben inmiddels 2 dagenovertijd ( langste cyclus genomen) heb nog steeds dat zeurende trekkerige spierpijn gevoel, al dat het nu meer aan de linkerkant zit en ook richting schaambeen begint te gaan Heb vanmorgend een testje gedaan, maar helaas negatief, zo vreemd allemaal, maarre we geven de moed niet op zolang de niet te bespeuren zijn, blijft het goed