Hoi Dames. Wij zijn nu in ronde 1 voor de 3e Maar nu 12 dagen voor mn ongesteldheid werd ik grieperig? Teminste had overal spierpijn en rillerig. Dat was het dan ook wel.. en verschrikkelijk moe. Nu is dat voorbij en ben ik een beetje raar in de maag. Beetje misselijkheid aanvallen. Ik denk gewoon aan een virus en een vriendin van mij zweert erbij dat ik zwanger ben. Maar zulke klachten zijn toch niet van toepassing bij een zwangerschap? Ik heb een test gedaan. Wel erg vroeg natuurlijk 10 dagen voor me ongesteldheid. Wat vinden jullie?
Huh? Maar op hoeveel dpo zit je dan? Je hebt pas net een eisprong gehad dus je kan nog helemaal niet zwanger zijn en dus niet positief testen. Doe nog een test 4 dagen voor je ongesteld moet worden, dan weet je meer.
Nee ik vind het ook al zo raar. Ik zeg ook zomergriepje. Om haar ongelijk te bewijzen een test gedaan. Ik gok gewoon dat ik nog meer moet slapen en uitzieken
12 dagen voor je menstruatie kan het zelfs nog zo zijn dat je net op je eisprong zit of dat ie zelfs nog moet komen. En hoe wil je dan al zwanger zijn? Want de luteale fase (tijd tussen eisprong en menstruatie) is GEMIDDELD 14 dagen, maar normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. Dan moet het hopelijk bevruchte eitje (dat je sex hebt rond je eisprong wil niet automatisch zeggen dat het dan wel bevrucht MOET zijn) zich eerst nog innestelen. Innesteling vindt5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Pas dan maak je HCG aan en pas dan kun je last krijgen van symptomen. Maar dat hoeft absoluut niet. De meeste vrouwen merken niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. 10 dagen voor NOD testen is onzinnig. Dan kun je nevernooitniet al positief testen simpelweg omdat het eitje nog niet ingenesteld is. Vanaf 4 dagen voor NOD kun je een zwangerschapstest proberen. Als je griep van een zwangerschap zou komen trouwens, moest je al dusdanig veel HCG aanmaken en dan zou je test onmiskenbaar positief moeten zijn. Beterschap dus met je griepvirus en hopelijk over een kleine 2 weken een positieve zwangerschapstest!
ik voelde me zelf erg grieperig tijdens mijn 2 zwangerschappen rond de innesteling. Toen wist ik ook nog niet dat ik zwanger was want de positieve testen....dat duurde nog wel even. Kan best toeval zijn hoor. Even geduld hebben dan maar
Maar 2 dagen na je vermoedelijke eisprong al een innesteling is onmogelijk. Die is echt pas tussen 5 en 10 dpo
Nou. Vandaag vond mijn man dat ik nog maar eens een test deed... wegens vlagen van misselijkheid etc. En hij vond mn buien zoals de vorige keren. Ik zei nutteloos... maar hey ik bewijs graag iedereen ongelijk. Dus 2 van die kv testen in huis gehaald en toch eentje gedaan net. En der komen nu toch echt 2 streepjes tevoorschijn. Heel lichtjes maar zelfs mn man ziet hem en die ziet nooit wat dus ik weet het nu niet meer
Hoeveel dpo zit je nu?? Als je nu 9 dagen voor je ongi zit is het echt onmogelijk al posi te testen. Wanneer was je eisprong en hoe heb je die ontdekt?
Als mn man thuis is zal ik even een foto maken. Ik heb geen werkende camera. Mijn eisprong ontdekken etc doe ik allemaal niet. Geen apps geen temperaturen geen ovutesten. Bij me jongste dochter testte ik 6 dagen voor mn ongi dus raar is het niet voor me. Ik moet de 15 a 16 ongesteld worden eigenlijk..
Hou er rekening mee dat de test ook nu op je eisprong kan reageren. Aangezien je die niet weet kan je dus nu ook in je lh piek zitten. Als je over 7-8 dagen ongi moet worden dan zit je op zijn laatst dus nu pas op 6-7 dpo (en misschien wel nog korter in je dpo als jouw lf korter is dan 14 dagen) en dat wel extreem vroeg hoor.
Ik heb hem een uur geleden gedaan. Dus geen ochtend urine. Ik probeer het.morgen weer. Misschien reageert ie inderdaad op me eisprong
Ik zie op je foto niets maar als je een licht streepje ziet dan zou ik zoals rogijuli al zei eerder denken aan een eisprong gezien je andere klachten of inderdaad een griepje.. Heb je je eisprong gevonden dmv temperaturen of ovulatietesten? Anders zou je heel goed nu je eisprong kunnen hebben hoor
Ik zie hem wel hoor. Wat apart zeg! Hopelijk zie je morgen en/of overmorgen een duidelijkere streep. Bij mij slaat kv ook aan op lh voor mijn eisprong, dus die is zeker niet uitgesloten
De testen blijven hetzelfde vage streepje geven maar ben er nu even mee gestopt. Nog 6 dagen en dan is mn ongesteldheid? En daar ga ik gewoon tot wachten en dan neem ik van mn werk ZW testen mee ( werk bij verloskunde) .