Hallo Ik ben zoals sommigen van jullie weten 30 maart gestopt met de pil. Nu heb ik dit kaartje... Ik snap m niet! Bij mn andere zwangerschappen was het duidelijk te zien... Maar dit? Ik heb m trouwens bijgesteld volgens een website (whenmybaby.com/basalbodytemperature.php) omdat de hoge temps (sporadisch) niet klopten en heb het laten omrekenen naar de tijd dat ik altijd temp, meestal 6:00...
Dat laatste kan je beter niet doen. Als jij een hogere temp heb t doordat je later getempt hebt,je bed al uit bent geweest etc, kan he dat beter wel gewoon laten tonen Ik zie trouwens niks vreemds aan je kaartje. Je eisprong is nog niet geweest. Trouwens... je zegt 30 maart te zijn gestopt met de pil. Werd jedie dag ook gelijk ongesteld dan?? Omdat je die dag als cd 1 hebt ingevuld.
Ja, klopt. Die avond begon het al. Ik heb alle symptomen, wat ik nog nooit gehad heb, behalve dat ik zwanger bleek. Voel me ook echt zwanger. Vandaar dat ik niets begrijp van m'n kaartje. De laatste avond van mn bloeding had ik dikke, doorzichtige, bijna gummy-achtige afscheiding 2 keer op mn tampon zitten (sorry) en die dagen erna water. En véél! Vandaar dat ik niets van mn kaartje begrijp! Dit waren eerst te temperaturen, maar die waren rond 9 genomen ipv 6:00
Ik heb t al eerder in een van je topics gezegd maar ik denk echt dat je helaas gewoon flink aan het ontpillen bent.
Ik denk dat je je eigen vooral gek maak. Heb je een zwangerschaps test gedaan? was deze negatieve? zo ja dan ben je dus niet zwanger en zit je gewoon op een eisprong te wachten.
Dan zou ik de 31e als cd 1 nemen, maar dat ter zijde. Gezien je lage temp is er nog geen eisprong geweest en jan je dus ook niet zwanger zijn. Helaas dus nog ontpillen en hopelijk komt je eisprong snel
Als je 30 maart gestopt ben met de pil, kun je onmogelijk nu zwanger zijn... Ik denk idd ook ontpillen en dat je je eisprong nog moet krijgen.
Ik vind je kaartje best schommelend. Ik zou het echt niet laten omrekenen. Tempen kan best intensief zijn want je moet echt iedere keer dezelfde hoeveelheid uren slaap hennen en elke ochtend op hetzelfde tijdstip meten. Ik geloof dat wanneer je hiermee aan het rommelen bent juist meer kwaad kan doen. Je hebt trouwens nog geen eisprong gehad dus je kunt nog niet zwanger zijn. Hopelijk komt die snel en krijg je een mooie cyclus