Hoi meiden, Wanneer denken jullie dat ik m'n ei gehad heb? Moet ik uitgaan van de ovulatietesten, of van m'n temperatuur? Als ik uitga van de ovulatietesten denk ik dat ik m'n ei op dag 31 heb gehad, maar FF zegt dat ik hem op dag 30 heb gehad. Wat denken jullie? M'n kaartje staat trouwens ook in m'n album (het lukt me niet om hem groter te maken)
Hoi Je LH piek kan ook nog de dag na je ei zijn ! Beter dus om op je temp uit te gaan en dus dag 30 aanhouden ! De artsen gaan ook alleen maar van temp kaarten af en die intresseerd het niet wat die testen zeggen Tenmiste , de mijne niet dan ... Groetjes Joyce
Ja, maar op dag 29 had ik een negatieve ovulatietest. Als ik m'n ei op dag 30 heb gehad, zo die test op dag 29 toch positief geweest moeten zijn? En is het mogelijk om op dag 31 dan ook nog een positieve test te hebben?
Als je op dag 30 je ei had is nog heel goed mogelijk dat je dag 31 nog een posi test had Ik gebruikte altijd de persona en die gaf standaard 2 dagen een ei aan . Wist dus ook nooit precies wanneer mijn ei was geweest (de eerste ei of de ei ) . Als je in de ochtend test , kan het ook zomaar zijn dat je een nega test had op 29 en je ei dus op 30 had . Ik zou gewoon van je temp uit gaan en als dat niet helemaal klopt (omdat jij dus denkt je ei later te hebben gehad ) dan valt het alleen maar mee Groetjes Joyce
Nee, ik test 's avonds altijd, en toen was hij dus negatief op dag 29. Hmmm, begin nu wel bang te worden dat we te laat zijn geweest met klussen
Dag 30 en jullie hebben op dag 30 geklust dus jullie waren WEL op tijd. Je kunt heel goed ovuleren op de dag van de eerste positieve ovulatietest. Dat heb ik ook vaak. De volgende dag zit het LH dan nog in je urine, vooral als je 's ochtends test. Maak je niet druk, jullie hebben ECHT goed geklust.
Hmmmm, toch maar rectaal gaan meten dan? Ik vind dat niet zo'n prettig idee. Scheelt dat echt zo veel qua nauwkeurigheid?
Ik ga het niet testen maar volgens mij kan het best veel schelen.. En van rectaal voel je niets hoor ! Koop je gewoon billedoekjes leg je die ook naast je bed en maak je het daar mee schoon.
Ja dat heb ik ook dees,......keldert van vrij hoog naar opeens heel laag...en daarna weer omhoog en is tot nu toe alleen maar aan het stijgen. Ik raak een beetje in de war van de ff.