Hopen jullie mee?

Discussion in 'Miskraam' started by Essit, Mar 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Hopen jullie mee voor mij dat alles goed komt?

Ik ben hier nieuw en zoek eigenlijk een beetje steun. Ik ben een paar weken zwanger. Ik weet nog niet precies hoelang want dat zouden ze 10 april gaan bepalen met een echo.

Ik heb twee weken geleden een echo gehad toen was er alleen een vruchtzakje te zien. De week daarvoor had ik ook al een echo gehad, toen zagen ze ook alleen een zwart stipje. Dat stipje was wel uitgegroeid tot een vruchtzakje en nu moest het gaan groeien zei de lieve mevrouw.

Nu dus twee weken later heb ik licht bruine afscheiding. En zal je zeggen ben echt doodsbang en heb ook al wat traantjes gelaten. Ik ga straks maar is de verloskundige bellen. :cry:

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Zo lang het niet helder rood bloedverlies is, hoef je je geen zorgen te maken hoor

3. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Net me verloskundige gebeld en idd die zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken. :D Maar toch!

4. peuke

peuke Nieuw lid

Mar 26, 2008
    3
    0
    0
    ik begrijp wat je doormaakt!
    ik duim dat alles goed komt

hou je ons op de hoogte

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey niet te snel ongerust maken he bloed zegt niet alles hoor, geen spoken opzoeken maak je jezef heelemaal gek mee,

ga voor je duimen meid dat je straks een o zo mooi kindje ziet en geloof me die ga je straks zien.

knuf miriam

6. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Hier word ook geduimt voor je.

7. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoe gaat het nu?

mejon

8. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Oh wat lief van jullie bdankt voor de steun. Ik henb me idd voor niks zorgen gemaakt. ´s avonds was het alweer weg. Ik hoop zo dat ik de 10 een mooi kindje ziet.

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    essit, meid wat fijn voor je dat het al weer weg is ik blijf nog wel even voor je duimen hoor en dan wil ik na de 10de een mooi berichtje van je zien dat je je kindje hebt zien bewegen en dat alles helemaal goed is

knuf miriam

10. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Vanmorgen weer wat bloedverlies. NU was het licht roze. Ik word er echt niet goed van. Weet je op de 1 of andere manier kan ik ook niet zo genieten van me zwangerschap als bij me eerste.

Maar nu moet ik ook zeggen bij de eerste was ik al 6 weken toen ik erachter kwam dus na twee weken het hartje gehoord. Dus alles verliep veel sneller. Geen bloedverlies gehad. Of misscchien wel maar nieteens opgevallen omdat ik niet wist dat ik zwanger was.

Nu a's donderdag een echo ik hoop echt dat ik hem mee gaat maken en een kindje ziet maar ik heb er zo'n rotgevoel over. Ik heb geen krampen of wat ook maar toch zit ik weer jankend dit berichtje te typen. Sorry voor het klagen hoor meiden. Maar voel me gewoon ff rot. xx es

Me buik groeid wel al ben echt benieuwd hoever ik ben.

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wat verdrietig meid... wat een zorgen he. Hoop dat je snel goed nieuws hebt. Veel succes donderdag, we horen het graag!

sterkte
    Amber

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    sluit me bij amber aan
    niet naar maken en toi toi voor donderdag
    liefs miriam

13. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Ik heb nog steeds bloed terminste het is doorzichtig rood rozig. Ik ben echt in een rotbui vandaag

14. Niet meer actief

Wat rot voor je meid. Probeer je niet teveel zorgen te maken. En anders de vk bellen of je wat eerder terecht kan voor die echo?

15. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Nou het was dus later in de ochtend zo erg dat ik dacht dat ik het kwijt was. Ik heb echt me ogen uit me hoofd gehuild samen met mijn vriend. Ik zei dit is het begin van het eind schat. Helaas. Ik de VK gebeld en die vroeg of ik gemeenschap had gehad met me vriend uuuuhhh ja (stom toch schaam je je om dat te zeggen) Oh meid dan is dat het.

Ik zeg tegen me vriend ik weet het niet hoor maar idd na de middag was het weer helemaal verdwenen. Zo raar zoveel bloed en alles is goed kan het nog steeds niet bevatten.

Nou jullie begrijpen nu wel dat mijn vriend me de komende 7 maanden niet meer aanraakt.. ;)

Ik kan niet wachten tot donderdag dat ik overtuigd word dat alles goed is. Dan kan ik pas echt blij zijn.

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

jeetje, wat word jij heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop! Het kan heel goed zijn dat het daarvan komt, en zelf als het niet zo is: ik verloor in het begin ook bloed en dacht ook dat het een miskraam was (ik had er immers al 2 gehad). Ondanks het bloed en later nog een paar dagen bruinverlies was alles in orde en heb ik nu een prachtige dochter.
    Ik duim voor je.

Amber

17. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Ik ga zo me VK bellen want had gistermiddag weer bloed en word gek van onzekerheid. Doe geen oog meer dicht dus ga proberen vandaag naar het ziekenhuis te gaan.

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goed zo essit en net zolang bellen tot dat ze je helpen hoor anders geef mij het nummer maar dan ga ik ze stalken

je moet zekerheid gaan krijgen dit houdt geen mens vol

denk aan je liefs miriam

19. Essit

Essit Lid

Mar 25, 2008
    57
    0
    0
    Ik ben het kwijt kom net uit het ziekenhuis verlor te veel bloed. Ik moet het ff laten bezinken maar jullie krijgen nog verslag.

20. miesje

miesje Actief lid

Oct 20, 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Essit,

Ik leef enorm met je mee.
    Heel veel sterkte met de verwerking ervan.
    Ik weet wat je doormaakt.

Liefs miesje

Share This Page