Hallo, Ik heb 6 maart een miskraam gehad en ik ben nu 1 dag overtijd. Kan ik testen of zou de menstruatie gewoon nog even uitblijven. Groet,
Hoi, ik heb een curretage gehad na mijn missed abortion. Ik weet niet of het bij een spontane miskraam anders is, maar ik ben pas 8 weken na de curretage ongie geworden. Je cyclus begint volgens mij pas weer als het HCG helemaal uit je lichaam is. Sterkte meid! xx
Pffff, vandaag weer rozig/bruin verlies... Toch niet weer een miskraam? Bij het afvegen is geen bloed te zien... Hellup Heb nu ook rugpijn en wat krampjes.
je zeg net de test is negatief dus dan is het geen nieuwe miskraam maar ongesteldheid wat opgang gaat komen je moet gewoon rustig afwachten. want zie veel topics van je met dit soort vragen . helaas moeten we allemaal netjes wachten op onze ongie naar een miskraam zal jij dus ook moeten doen
Jah dat klopt, maar de test was volgens mij 2 weken ofzo na de miskraam negatief. Ik heb nog niet opnieuw getest. Ik wil nog een weekje wchten voor ik ga testen
dus 6 maart miskraam 2 weken later is bij mij de 20 ste van maart negatief dat szou betekenen dat die test nog maar 2 weken geleden negatief was zo snel naar een miskraam krijg je echt geen eisprong want als het een spontane miskraam is blijft hcg dus meestal 1 a 2 week erna nog in je lichaam zit dus ik denk gewoon echt dat het je ongesteldheid is die nu opgang komt en niet dat je weer zwanger bent je zou wel kort op elkaar zijn na een spontane Miskraam . je moet gewoon afwachten je maak je zelf op deze manier helemaal gek.
Ik had 7 maart een curretage en ben ook nog steeds niet ongesteld. Maak jezelf inderdaad niet gek en wacht rustig af. Een curretage brengt je lichaam ook wel even uit balans hoor. Geef het tijd. Groeten miesje
hallo ik heb 25 febr een curettage gehad na een missed abortion bij 10 weken, en ben ook nog niet ongesteld, is 6 weken later nu. je kan er niet vanuit gaan dat je meteen weer een eisprong hebt en dan zwanger bent. ook al test je negatief en lijkt het hcg hormoon verdwenen, dat hoeft niet perce. geef je lichaam tijd en rust, hoe moeilijk dat ook is. het wil helemaal niet zeggen dat je nu alweer een miskraam hebt, na een miskraam duurt het 4 tot 8/9 weken voor je menstruatie op gang komt. ik vind het ook heel moeilijk en heb tussendoor ook al eens getest maar je maakt alleen jezelf gek. geef je lichaam en jezelf tijd....
Er is ook nog verschil tussen een bloedtest en een zwangerschapstest. De laatste is veel minder gevoelig en heeft een minimale drempelwaarde om HCG te detecteren. Ik las ergens op het forum dat iemand ondanks een negatieve zwangerschapstest nog wel een positieve bloedtest had. Probeer dus niet teveel waarde te hechten aan een negatieve thuistest. Daarnaast kost het ook gewoon tijd voordat je baarmoeder zich weer klaargemaakt heeft (baarmoederslijmvlies moet zich weer opbouwen) voor een eventuele zwangerschap en dus ook de eisprong. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest sinds mijn curretage (20 feb.) en ik weet dat het wachten erg vervelend is, maar probeer je er op in te stellen dat het tijd kost en dat het ook normaal is dat het tijd kost. Wie weet komt jouw cyclus snel op gang en dat is dan weer mooi meegenomen. Succes ermee!
Ik heb 15 feb een mk gehad, en ben tot de dag van vandaag nogsteeds niet ongesteld geworden. Ik en me vriend hopen alle bij op goed nieuws, maarja. Ik heb 3 dgn geleden wel een testje van kruitvat gekocht maar dat ding was trop en duide van alle rotzooi's aan. Ik heb niet de eerste symptonen net als eerst. Maar wel regelmatig misselijkheid en pijn in me onderrug... wie weet!
Lieve dames, check mijn banner Op 08 januari bij 11 weken zwangerschap een curettage gehad, en nu nóg niet ongesteld. Heb nu Primolut om een onttrekkingsbloeding op te wekken, dus maar hopen dat het nu doorkomt. We willen natuurlijk graag verder. Ik hoop oprecht dat het bij jullie niet zo lang duurt, maar houdt alsjeblieft een voorzichtige slag om de arm, hoe klote het ook is! Anderzijds, geen bloed geeft moed!
Ik denk dat je in jouw situatie nog niet kunt spreken over 'overtijd'. Je cyclus moet zich herstellen en ik niet vanzelfsprekend net zo lang als voor de miskraam helaas. Dus denk dat je pas kunt spreken van overtijd als je weet hoe je lichaam zich herstelt heeft en hoe lang je cyclus is. Snap dat je graag weer zwanger wilt zijn, maar geef het de tijd. Bij mij kwam m'n menstruatie juist na 25 dagen al weer, terwijl mijn cyclus normaal langer is. Het kan dus ook gewoon langer duren voordat je ongesteld wordt. Succes met afwachten, het is niet makkelijk, dat snap ik. Groet, Marit
Ik heb maandag 31 maart een spontane incomplete miskraam gehad. Donderdag 3 april volgde de rest. De gynaecoloog zei dat het wel 2 maanden kon duren voor ik weer ongesteld werd. Had ook voor een deel met 42 dagen cyclus te maken, maar toch. Dus ik denk ook dat je gewoon nog even geduld moet hebben...Al kan ik me erg goed voorstellen dat dat heel moeilijk is!
Wat iedereen dus eigenlijk wil zeggen je weet het gewoon niet. Ik bedoel ik ben gewoon weer meteen netjes op tijd zelfs iets te vroeg na ma en mk ongesteld geworden dat geluk had ik dan tenminste. Maar alles kan. Maar het beste is om gewoon te wachten op het feit of je ongi wordt en vaak is de eerste ongi na mk heviger dan normaal. En aangezien je wat bloedverlies hebt ga ik er vanuit dat je gewoon ongi wordt nu en hopelijk heb je je volgende cyclus weer op tijd, maar kan ook zijn dat dit nu de lengte van je cyclus wordt. helaas kun je er weinig van zegge. Ik wens je in ieder geval veel strekte, maar ik ben er vrij zeker van dat het gewoon een naderende ongi is en mocht de pijn abnormaal zijn dan zou ik gewoon de HA bellen. heel veel stekte. xxx joyce