Pijn op NOD...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mickys, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo allemaal.

    Vandaag heb ik mijn eerste NOD. Nu heb ik af en toe last van steken in mijn buik die verdacht veel lijken op ongesteldheidspijntjes.

    Daar gaat mijn hoop op zwangerschap... :(

    Voor de rest nog geen menstruatie te zien. Kan het zijn dat deze pijn lijkt op ongesteldheidspijn, maar dat het dat niet is. Moet zeggen dat ik de afgelopen 4 weken ook van deze steken gevoeld heb en normaal heb ik dat nooit.

    Groetjes Mickys.

    P.s. Hoe gek kun je jezelf maken (heb ik vaker gelezen hier...)
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Het kan zijn dat je zwanger bent, want dan heb je dezelfde pijntjes als menstruatie pijn, maar het hoeft dus niet.
    Als je het zeker wil weten zal je toch moeten testen.
    Succes!!
     
  3. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Nou Mickys, weet je al meer?
     
  4. Niet meer actief

    Misschien komt je menstruatie wel, of het kan ook zijn dat je gewoon zwanger bent want dat is geloof ik dezelfde pijn..:)
     
  5. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Nou, ben nu 1 dag overtijd en ben niet ongesteld geworden. Maar de testen blijven negatief. Hier was ik dus echt bang voor, geen positieve test en geen menstruatie. Wat nu????

    De steken zijn er nog steeds en zijn echt hetzelfde als de steken die ik normaal voor mijn ongesteldheid heb, alleen nu veel minder heftig. Alsof het dus echt niet doorzet. Heb wel heel veel witvloed, maar dat al wel een dag of 5.

    Ik wacht wel af en anders vrijdag nog maar een testje, al voel ik me nu minder zwanger dan ooit.... :(
     
  6. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi micky,

    ik wil je niet blij maken hoor(nou misschien een beetje) maar die ongesteldheidspijntjes maar dan heel licht kan je ook hebben als je zwanger bent, ik had dit ook. en meer vloeien doe je ook dus misschien zit er gewoon nog niet voldoende hcg in je urine. ik hoop het voor je
    gr. saskia
     
  7. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    spannend hoor Micky,
    Ben benieuwd, ik hoop dat je nog steeds niet ongesteld bent en toch al lekker zwanger
     
  8. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hier nog steeds niks. Tweede dag overtijd. De steekjes worden minder, maar zitten er nog steeds. Mijn buik voelt ook wat hard, gespannen. Alsof ik steeds per ongeluk onbewust mijn buik aanspan of mijn adem inhoud ofzo.

    Ik wacht af.

    Melliemel, je maakt me wel een beetje blij, maar dat mag hoor, hahaha!

    Groetjes Mickys!
     
  9. Niet meer actief

    O wauw ik hoop dat je zwanger bent dat zou echt leuk zijn.... :eek: Heb je nog niet getest dan???????? Ik zou allang getest hebben.... :)

    Menstruatiepijnen kunnen ook wijzen op een zwangerschap want als je zwanger bent hebben sommige vrouwen ook last van krampen dus het lijkt op het zelfde alleen zonder bloed.... :D
     
  10. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo Barbie.

    Ja, ik heb al wel getest, maar was negatief. Dat was bij 1 dag overtijd. Ik ga nu vrijdag weer testen.

    Ow, ik heb trouwens maagpijn elke keer nadat ik heb gegeten. Bekend???

    Groetjes Mickys!
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6 hoor! Ben erg benieuwd.
     
  12. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi micky,

    en! weet je al meer? ben erg benieuwd, misschien al getest.

    gr saskia
     
  13. Mickys

    Mickys Actief lid

    30 okt 2005
    339
    0
    0
    Hallo Melliemel.

    Nee, niet meer getest. Ook nog niet ongesteld. Ik ga do en vrij met collega's twee dagen + nacht weg voor workshops, dus wil eigenlijk zaterdagochtend weer testen. Spannend!
     
  14. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Haihai,

    Ik duim voor goed nieuws!

    Veel succes,
    Anouk.
     
  15. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Spannend hoor, ik duim voor je!
     
  16. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik duim mee!
     

Deel Deze Pagina