Helaas is mijn zwangerschap uitgelopen tot een EUG/bbz Heb van 26 mei t/m vanmorgen (29 mei) in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig geen operatie ondergaan, mijn HCG is aan het dalen en dat is het teken dat mijn lichaam het zelf opneemt/oplost. Toen ik hoorde dat ik naar huis mocht was ik blij. Maar toen ik eenmaal mijn spulletjes had gepakt en op mijn vriend aan het wachten was begon ik mij erg rot te voelen. Toen hij er eenmaal was en we weggingen....brak ik Het was nu allemaal over, nu ik thuis ben drinkt het pas echt tot me door. Ik voel me ellendig. maandag weer bloedprikken om de HCG waarde te bepalen dinsdag een echo. Ik heb nog wel wat last van de buik, en bloedverlies. Lfs Mus
sterkte het verlies is natuurlijk even groot maar wees aan de ene kant blij dat je niet geopereerd bent(moest ik wel) en das geen pretje. hoop voor je dat je snel weer zwanger bent met een goede afloop
hoi meid, ik wil je heel veel sterkte wensen in deze rotte periode. Ik heb in feb. dit jaar een bbz gehad en helaas wel met een operatie, wees blij dat dit je iig bespaard is gebleven. Denk goed aan je zelf en neem je tijd er voor echt!..en praat er veel over, dit heeft bij mij iig wel geholpen. sterkte!
heel veel sterkte meid! doe het rustig aan.. en neem de tijd om dit verlies een plekje te geven tis niet niks allemaal dikke knuffel voor jou