Gister goede echo vandaag miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Flowie23, 23 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowie23

Flowie23 Nieuw lid

18 feb 2016
    4
    0
    0
    Ede
    Hoi allemaal,

Wil toch even m'n verhaal kwijt..
    Afgelopen donderdag had ik na een week overtijd met misselijkheid, pijnlijke borsten en vermoeidheid 2 positieve testen in handen! Wat was ik gelukkig na een jaar klussen. In eeste instantie geloofde ik het niet en poste ik de fotos van de testen hier en kreeg veel positieve reacties dat de testen idd goed waren. Het weekend aan onze ouders verteld, ook heel blij.

Maandag ochtend voelde ik mijn botsten niet meer zo pijn doen als de dagen ervoor en las dat het lichaam aan de hormonen went of een voorbode van een miskraam.
    Vlak daarna na het plassen een beetje licht bruine afscheiding en wat slijm. Ik dacht het zal wel van de innesteling zijn geweest. Een paar uur later weer naar de wc en toen ook wat druppeltjes bloed. Ik dacht eerst nog dat het kwam omdat ik van binnen even had gevoeld of ik iets geks voelde. De vk gebeld en was toch wel redelijk bang en mocht om iets voor 6 langs komen voor een echo.

Heel spannend ik was zo misselijk en bang dat het fouteboel was. Op de echo was echter een in genesteld vruchtje te zien en ze vertelde dat een zwangerschap van zoveel weken er ook zo uit hoorde te zien en het er heel mooi uitzag. Ook de baarmoeder en het slijmvlies was mooi. Ze zei dat het bloed idd van de innesteling kon zijn en dat ik me nu geen zorgen hoefde te maken. Wel zei ze dat het zoals bij elke zwangerschap het nog altijd fout kan gaan in het begin. Maar ik had goede moed.

Voor het slapen kreeg ik wel een beetje last van buikpijn en rugpijn en ben toch maar proberen te slapen na deze heftige dag. Sochtends werd in wakker en zei meteen tegen mijn vriend dit is niet goed. Ik was nog niet op de wc of ik voelde bloed lopen. Op de wc kwamen er hele proppen met bloed los en het bloed drupte eruit.. dit gepaard met heel veel kramp.

Net de vk gebeld en ze vertelde me dat ik inderdaad een miskraam heb. Wat een verdriet 😟 ik kan het haast niet geloven na de echo van gister.
    Het is nu afwachten wat en hoe veel er nog allemaal uitkomt en kan 3 maart langs komen voor een echo om te kijken of alles eruit is.

De pijn wordt nu elk uur erger en hoop dat het allemaal snel voorbij is. Sorry voor het lange verhaal maar wou het graag even van me af schrijven.

Liefs.

2. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Ohhh wat een vreselijke teleurstelling! 😢
    Kan me indenken dat je totaal overrompeld bent, na eerst een mooie echo en dan meteen een miskraam er achteraan. Ik wens je heel veel sterkte

3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Oh wat een rollercoaster aan emoties!
    En wat vreselijk meid. Heel erg veel sterkte toegewenst!

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ach jee heel veel sterkte dit verwacht je niet na een goede echo!
    Warme kruik en pijnstillers verzacht de krampen iets.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ach meid! wat heftig allemaal zeg.
    Zeker nadat je gisteren een mooie echo hebt gehad.
    Sterkte!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ah nee... Sterkte!

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik ken je gevoel als geen ander. Mijn miskraam is op het moment aan de gang:( 2 dagen geleden was alles in orde, althans zo voelde het. Tot ik ineens begon te bloeden. Meteen vk gebeld en mocht langskomen. Ze zag een vruchtje van 5 weken ipv 6weken en 3 dagen. We zijn er kapot van. Ik wens jullie veel sterkte. Maar ook wij worden moeder.

Liefs

9. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Ach meid, wat een naar verhaal! Kan me je gevoelens goed voorstellen, ongelofelijk bijna. Het ene moment lijkt alles goed en een dag later dit... Heel veel sterkte voor jou!

10. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Wat heftig..Heel veel sterkte!
    Ook voor jou Star87!

11. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

12 okt 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach wat heftig. Veel sterkte!

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    ach nee, wat naar heel veel sterkte!

Ook voor jou Star87

Weet hoe het voelt, maar er is licht aan het eind van de tunnel blijf hoop houden, ook al voelt het nu hopeloos :(

13. BamRenate

BamRenate Actief lid

3 jan 2016
    423
    59
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het hoge Noorden
    Wat ontzettend verdrietig! Voor mij ook een reden om pas laat een echo te doen zo rond de 10 tot 12 weken. Mijn miskraam was ook vreselijk emotioneel maar ik ben blij dat ik nog geen echo had gehad. Er kan zoveel misgaan. Een goede echo zegt nog niks helaas. Daarom heb ik het liever later, heb je toch iets meer zekerheid.
    Heel veel sterkte gewenst!!

14. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    He bah meis voel helemaal met je mee hier ook hetzelfde verhaal zou eigenlijk 9+4 moeten zijn maar dinsdag bloedverlies vk gebeld echo gehad vruchtje was maar 6+3 en geen hartactie meer, 2 week daar voor nog goeie echo gehad met hartactie was dus toen heel blij dat alles goed was, gister ben ik het vruchtje verloren na ook 2 dagen heel veel pijn gehad te hebben. Ik wens je heel veel sterkte meis.

15. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Oh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte toegewenst!

16. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoe gaat het nu met jullie Flowie, Star en Wondertje?

17. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hallo Susannelilian,

het gaat hier alweer wat beter heb het veel van me afgeschreven en er heel veel over gepraat het schuldgevoel ben ik gelukkig kwijt want ja ik kon er niks aan doen. Verder zijn mijn vriend en ik weer voorzichtig met een eventuele nieuwe zwangerschap bezig (als het ons gegund wordt door moeder natuur) maar eerst even 1 ronde wachten voor we er weer vol voor gaan. De pijn en leegte zijn wel aanwezig maar ik begin het een plekje te geven toch zijn er dagen zoals vandaag dat het even extra zeer doet. Ik uit me dan gewoon want het verdriet mag er zijn wat mij erg helpt is een dagboek bij houden.

18. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    #18 Star87, 8 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2016
    Lief dat je het vraagt susannelian😘

Fijn dat t met jou ook beter gaat wondertje, iedereen moet dit op zijn of haar eigen manier een plekje geven.
    Ik heb de woensdag, 2 dagen na de echo waarop een te klein embryo te zien was een miskraam gehad. Op dat moment gelukkig nergens op de wc, dus heb het in het verbandje gevonden.
    De gevoelens hebben een loopje met me genomen, en me een flinke knauw gegeven. Angst begon voor de miskraam en na de miskraam was het onwijs leeg en kil. Je gaat van je grootste droom werkelijkheid zien worden naar ineens niets meer, en dat heb ik als ontzettend zwaar ervaren. Hoeveel je al van je kleintje houd wat in je buik groeit is onbeschrijfelijk. Ben er ook een weekje voor thuisgebleven. Emotioneel even te zwaar mee op dat moment.
    Dag na dag is het me wel wat beter afgegaan, omdat ik moet accepteren van mezelf dat het gebeurd is. Het blijft moeilijk als je weet dat je op t moment gewoon op een roze wolk had kunnen zitten. Het is niet tastbaar geworden maar dit kleintje blijft voor altijd in ons hart.
    We gaan weer voor nieuwe kansen, ik ben m'n eisprong al aan het opspeuren.
    Hopelijk is het snel weer raak meiden, ons geduld word ook beloond.

Liefs

19. wondertje2015

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Star87,

Fijn dat het met jou ook steeds beter gaat.
    Dat is het ook hoor het accepteren ik heb het daar de eerste week ook heel moeilijk mee gehad want net wat je zegt je houdt er al zoveel van.
    Het is zeker een gemis want het kindje is ook zo welkom en dan word je ineens heel hard van die roze wolk gesodemieterd en dat doet echt heel veel pijn. En dan krijg je (tenminste ik) ook nog wel eens een opmerking als het was nog geen kindje of het was nog zo klein, ja dat kan allemaal zijn maar het was ons kindje en zo gewenst en dan is het er ineens niet meer. "Gelukkig" is het bij jou ook snel gegaan bij mij heeft het ook 2 dagen geduurd je hoort soms dat het veel langer duurt en dat je dan curettage krijgt dat is mij en jou gelukkig wel gespaard gebleven. Ik hoop indd ook dat het voor ons en de rest van de vrouwen snel raak mag zijn en dat we dan ook de angst los kunnen laten al zal dat wel heel moeilijk zijn. Voor nu een hele dikke knuffel

Deel Deze Pagina