Vreemde afscheiding

Discussion in 'De lounge' started by Eliizzaa, Oct 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    Hallo dames,

Misschien een beetje en ongepast onderwerp... maar ik moet het toch kwijt.
    Ik kwam er 2 weken geleden achter dat ik inneens zondag & maandag nog in me pilstrip had en t was al dinsdag. Toen heb ik die van zondag en maandag nog snel ingenomen en die avond van dinsdag.
    Nou zei ik het tegen mijn vriend en die zweert dat ik zondag gewoon de pil heb ingenomen..
    Dus ben ik hem blijkbaar eerder vergeten o.i.d.

Ik heb de pil voor de zekerheid maar even doorgeslikt en zit nu in week 1 van de neiuwe strip (zou dus eigenlijk net ongesteld geweest zijn)

Maar nu het rare, sinds ongeveer 5 dagen heb ik inneens heel veel witte dikke afscheiding, wat ook ''draderig'' is. Het stinkt niet, het is alleen echt onwijs veel. Zo veel heb ik nog nooit gehad...
    Ook heb ik een vreemd gevoel in mijn onderbuik en zijn mijn borsten groter.

Ik heb al 2 zwangerschapstesten gedaan, beiden negatief.
    Ik kan geen SOA hebben want ik ben al anderhalf jaar samen met mijn vriend dus dat had dan eerder op moeten komen.
    Ook kan het geen schimmelinfectie zijn want dat heb ik vaker gehad en daar lijkt het nu totaal niet op...

Ik ben nu echt onwijs onzeker aan het worden en wil eigenlijk niet naar de huisarts.. Omdat die dan naar mijn onderkantje gaan kijken wat ik liever niet heb, en als ze kijken kijken ze alleen of ik een SOA heb wat ik 100% zeker weet wat ik niet heb..

Iemand een idee?? Iets wat me een beetje kan kalmeren?

Dankjewel Eliza

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ik heb dit ook, al komt het bij doordat de pil niet lijkt te werken. Als ik dit heb en voel, is het bij mijn eisprong.10 dagen erna word ik ongesteld (pil of niet). Ik laat dan ook een spiraaltje plaatsen volgende maand :D

3. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

May 13, 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb geen idee wat het kan zijn ,en zou u toch aanraden om naar
    de dokter te gaan.
    het is niet altijd leuk om met uw benen open te liggen, maar
    dokter zijn zoiets gewoon, mss zelfs erger al gezien.
    Dus suck it up, en ga naar dokter, dan moet je u geen zorgen maken :D

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik dacht ook meteen aan eisprong.

5. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    Maar de pil voorkomt toch dat je een eisprong hebt?
    Of is dat dan nu mislukt omdat ik hem dus schijnbaar vergeten ben?

Maar inpricipe als ik de pil niet had doorgeslikt was ik dus afgelopen week ongesteld geweest.. Dus dan kan het toch geen eisprong zijn?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zijn hormonen die je slikt.

Je bent een aantal hormonen vergeten te slikken en hebt er 3 tegelijkertijd ingenomen.

Je lichaam is nu van slag en dat kan zich uiten in een andere afscheiding.

Je hebt twee negatieve zwangerschapstesten, dus zwanger ben je niet.

Wel zou het een schimmelinfectie kunnen zijn. Daarbij heb je ook veel afscheiding.

Of toch een eisprong. Je pilcyclus kun je namelijk totaal niet vergelijken met een natuurlijke cyclus!

7. misa

misa Niet meer actief

Ik zou denken dat het komt door de iname van drie hormoonpilletjes tegelijk. Heet echt geen nut. De volgende keer kan je beter een stopweek houden of verder gaan waar je gebleven was en de eerste maand of twee maand een condoom gebruiken.
    Ik zou het even aankijken wat het volgende maand wordt.

8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Dat is wel de bedoeling:D maar als je m al eerder bent vergeten, kan het prima zijn dat je alsnog een eisprong hebt (gehad)
    Je hebt daarnaast behoorlijk wat meer hormonen geslikt door 3 pillen tegelijk in te nemen. Tenminste, meer dan wat je lichaam gewend is. Daar kan je lichaam behoorlijk van slag van raken.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Er zijn ook vrouwen die gewoon een eisprong krijgen ondanks de pil zal niet eerder zijn dat iemand door de pil heen zwanger is geworden ;)

10. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    Hoi dames,

Nu heb ik steekjes in mn onderbuik en een bepaalde druk op m'n vagina.. beetje vreemd..
    Ik voel de afscheiding gewoon lopen..

En die 3 pillen op 1 dag is al 2 weken geleden..

Ik denk dat ik toch maar naar de huisarts ga..

11. penseel

penseel Niet meer actief

#11 penseel, Oct 8, 2014
    Last edited by a moderator: Oct 8, 2014
    Kan gewoon wat witte vloed zijn. En het kan ook gewoon een schimmel infectie zijn.

Zwanger ben je niet.

Wel onwetend wat betreft de pil die je gebruikt. Als je hem een keer vergeet geen drie dubbele dosis gaan gebruiken. Dan een maandje veilig vrijen voor de zekerheid als je niet zwanger wilt worden?

En ben je nu wel of niet vorige week ongesteld geweest werd mij niet duidelijk in dit bericht een negatieve test betekend in de 99 van de gevallen negatief.

En als je je zorgen maakt je kunt het hier vragen maar wij zijn geen dokters. Dan zal je naar de ha moeten voor wat informatie ook wat betreft pil gebruik. Je kunt ook de bijsluiter lezen wat te doen als je een pil vergeet.

Maar meestal als zulke vragen gesteld worden is er dan toch ergens een kids wens??

Succes.

Kan er niks aan doen maar ben even in je geschiedenis gedoken en deze vragen heb je al vaker hier gesteld. Vaker pil vergeten ect ect.
    Ach ja ik maak mij niet druk maar viel op.

12. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    Vroeger wou ik het wel ja, vandaar meerdere berichten daar over.
    maar nu niet meer dus dit is wel echt angst en niet gewoon een kinderwens.

Ik heb toen op internet gelezen dat ik de vergeten pillen in moest nemen en verder moest gaan met m'n strip...

PS: ik ben niet ongesteld geweest

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Even naar de dokter als je je ongerust maakt. Enne van soa's ben je nooit 100% zeker als je sexueel contact hebt. Gewoon laten checken dus.

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    vergeten pil innemen bedoelen ze niet mee dat je er 3 achterover moet wegkolken, maar alleen de vergeten pil innemen en vandaaruit verder moet tellen.
    Het feit dat je er al 3 was vergeten en dit niet de eerste keer is, lijkt me een goed idee om eens te kijken naar een ander soort anticonceptie.

15. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,405
    1,430
    113
    Female
    Nouja het probleem was dus dat ik er dinsdag achter kwam dat ik schijnbaar die pilstrip 2 x de pil vergeten was.. maar ik heb dus geen flauw idee wanneer. maar goed ik bel morgenochtend de huisarts

Share This Page